Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – مشکات الزهرا صفی تنیسور نوجوان ایرانی در ژانویه ۲۰۲۲ در رنکینگ برترین‌های دنیا در رده سنی جوانان که از سوی  فدراسیون جهانی تنیس ( ITF ) اعلام گردید  موفق شد با کسب حد نصاب لازم جزو صد تنیسور برتر دنیا معرفی شود.

مشکات الزهرا صفی نماینده کشورمان پس از کسب نتایج‌ درخشان در مسابقات تور جهانی زیر ۱۸ سال موفق شد برای نخستین بار نام خود را در بین ۱۰۰ تنیسور برتر دنیا مطرح کند و با اعلام فدراسیون جهانی در جایگاه ۸۷ دنیا قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی نماینده کشورمان در بین ۱۰۰ تنیسور برتر دنیا قرار گرفت که تاکنون هیچ‌ یک‌ از بازیکنان ایرانی موفق به کسب این عنوان ارزشمند نشده بودند. همچنین مشکات الزهرا صفی با کسب حد نصاب لازم به عنوان‌ اولین ایرانی موفق به حضور در رقابت های معتبر گرند اسلم جوانان شد.

مشکات ملی‌پوش با سابقه و با استعداد تیم ملی کشورمان قبلاً در رنکینگ ۲۱۸ جهانی قرار گرفته بود اما در سال ۲۰۲۲ موفق شد رتبه ۸۷ رنکینگ جهانی را به دست آورد.

مشکات الزهرا صفی در اول خرداد ۱۴۰۰ از ایران با برتری قاطع مقابل نماینده ترکیه عنوان قهرمانی تور جهانی زیر ۱۸ سال تنیس شیراز را به نام خود کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تنیس مشکات الزهرا صفی تنیس مشکات الزهرا صفی ویژه مشکات الزهرا صفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۱۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اِشویانتک همچنان بهترین تنیسور زن جهان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، انجمن تنیس حرفه‌ای زنان جهان (WTA) امروز (دوشنبه) تازه‌ترین رنکینگ خود را منتشر کرد که در آن رده اول همچنان در اختیار ایگا اِشویانتک است.

تغییرات زیادی در فهرست 10 نفر برتر رخ داده که مارکتا وندروسوا، تنیسور اهل چک به جایگاه ششم، ژنگ کینگ ون از چین به جایگاه هفتم و ماریا ساکاری یونانی از رتبه ششم به هشتم سقوط کردند.

10 تنیسور برتر زن جهان در رنکینگ جدید ATP بدین شرح هستند:

1. ایگا اِشویانتک (لهستان) - 10910 امتیاز
2. آرینا سوبولنکو (بلاروس) - 7498 امتیاز
3.کوری گاوف (آمریکا) - 7313 امتیاز
4. النا ریباکینا (قزاقستان) - 6673 امتیاز
5. جسیکا پگولا (آمریکا) - 4655 امتیاز
6. مارکتا وندروسوا (جمهوری چک) - 4090 امتیاز
7.  ژنگ چینگون (چین) - 3945 امتیاز
8.ماریا ساکاری (یونان) - 3925 امتیاز
9. اونس جابر (تونس) - 3748 امتیاز
10. النا اوستاپنکو (لتونی) - 3493 امتیاز

دیگر خبرها

  • اِشویانتک همچنان بهترین تنیسور زن جهان
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی‌میز
  • اِشویانتک؛ همچنان بهترین تنیسور زن جهان
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • صدرنشینی جوکوویچ و صعود روبلف به رده ششم رنکینگ ATP
  • قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰
  • درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • درخشش تنیسورهای ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • صعود نوشاد عالمیان به جدول اصلی مسابقات عربستان