Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوشاد نوشادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اعضای این شورای راهبردی که وظیفه برنامه ریزی و راهبری برای عملیات‌های گفتمان ساز مردمی در مناسبت‌های دینی و تشکلهای هیأتی و مردمی کشور را برعهده دارد به همراه رئیس سازمان هیئت و تشکلهای دینی و مراکز فرهنگی کشور در پنجم و ششم بهمن ماه جاری به بوشهر سفر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور هدف از این سفر را برگزاری نشست ماهانه شورا و آشنایی با آئین‌های سوگواری و عزاداری و فرهنگ غنی دینی مردم استان بوشهر و دیدار با مدیران و اعضای تشکل‌های تخصصی وابسته عنوان کرد.

نوشادی با بیان اینکه اعضای شورای هماهنگی هیئت و تشکلهای دینی کشور در سفر خود به بوشهر با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نیز دیدار و از منویات ایشان بهره مند خواهند شد، اضافه کرد: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز در این نشست حضور و سخنرانی خواهند کرد.

وی با اشاره به برگزاری این شورای راهبردی به مدیریت رئیس سازمان هیئت و تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی جمهوری خاطرنشان کرد: از اعضای این شورا می‌توان به رئیس ستاد مرکزی هیئت رزمندگان اسلام، رئیس سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی کشور اشاره کرد.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور اضافه کرد: دبیر جامعه ایمانی مشعر، رئیس شورای هیئات مذهبی، مدیر مسئول موسسه قدیم الاحسان، مدیرعامل مجمع شعرای اهل بیت(ع) و رئیس کانون مداحان کشور دیگر اعضای این شورا هستند.

وی افزود: از دیگر اعضای این شورا می‌توان به رئیس مجمع کانون های فرهنگی و تبلیغی، دبیر کارگروه جهادی تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی، مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری بنیاد دعبل خزاعی ذاکران اهل بیت(ع) اشاره کرد.

نوشادی بیان کرد: مدیرعامل  جوانان استان قدس رضوی، دبیر مجمع جهانی حضرت  علی اصغر(ع)،  نماینده هیئت های مذهبی دانشجویی، دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی، مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی و تعدادی از معاونین، مشاورین و کارشناسان سازمان هیئت و تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی اشاره کرد.

کد خبر 5407095

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر شورای هیئت های مذهبی کشور نوشاد نوشادی بارش برف برف و کولاک بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا سیل کرمان برف و یخبندان برف روبی خطبه های نماز جمعه آمار کرونا امداد رسانی اردبیل عکس استانها دینی و مراکز فرهنگی اعضای این شورا تشکل های دینی هیئت و تشکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۲۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست فوق العاده هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار شد. این نشست به ریاست نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون و با حضور حمیدرضا غزنوی نایب رئیس، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون، سهراب آزاد، سلامی، امیر غریبلو و چشمی بازرس فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی تعیین شد و مقرر شد که این تاریخ به وزارت ورزش و جوانان ارائه و پیشنهاد شود.

تاریخ پیشنهادی هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برای انتخابات ۳۰ خرداد ماه است. بررسی حضور سه رشته سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو در مسابقات ایندورگیمز (داخل سالن آسیا)، میزبانی ایران از مسابقات سپک تاکرای آسیا در شهریور و بیس بال غرب آسیا در مهرماه ۱۴۰۳ و همچنین بازگشت رشته‌های آبی اسکی روی آب، جت اسکی و موج سواری به فدراسیون انجمن‌های ورزشی و اضافه شدن انجمن ماهیگیری به فدراسیون از دیگر موارد قابل بحث در این نشست بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ◄ برگزاری نشست تخصصی الزامات ساماندهی تنظیم گری ریلی در کشور؛ 18 اردیبهشت
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد