Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم اسماعیلی فرد یکشنبه  در حاشیه آیین بزرگداشت مقام زن در آموزش و پرورش البرز در گفت و گو با ایرنا افزود: آسیب های روانی، خانوادگی و اجتماعی ناشی از زندانی شدن مادران به دلیل جرایم غیر عمد قابل تامل است.

وی خاطرنشان کرد: برای آزادی مادران آبرومند زندانی جرایم غیر عمد نیاز به همراهی عموم  شهروندان بویژه بانوان شاغل در دستگاه های اجرایی، خیرین و  سمن ها در استان البرز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به اجرای ۸۵ برنامه گرامیداشت هفته مقام زن و خانواده در استان اشاره کرد و یادآورشد: برنامه های تدوین شده در سه سطح درون دستگاهی، بین دستگاهی و عموم مردم در قالب های فرهنگی ، سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی است.

اسماعیلی فرد تصریح کرد: گفتمان سازی پیرامون الگوی سوم زن و تبیین نقش پرچمداری زنان در گام دوم انقلاب اسلامی ۲ محور برنامه های هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر در البرز است.

وی با بیان اینکه بانوان در استان البرز مطالباتی در خصوص انتصابات و ارتقاء شغلی دارند، اضافه کرد: زنان سرپرست خانوار هم برای فروش محصولات تولیدی خود نیاز به حمایت دارند.

مدیرکل زنان و خانواده استانداری البرز تاکید کرد: ترویج سنت احسان و همدلی با گروه های کمتر برخوردار و آسیب پذیر زنان با پیروی از حضرت زهرا (س) یکی از برنامه های هفته بزرگداشت زن در این استان است.

برچسب‌ها البرز حقوق زنان میلاد حضرت زهرا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز حقوق زنان میلاد حضرت زهرا البرز حقوق زنان میلاد حضرت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۲۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در نشست با خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته معلم تجلیل از معلمان، دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، در ۱۲ اردیبهشت، اعزام ۴۰۰ نفر از معلمان به اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از دستاورد‌های سپاه پاسداران در حوزه هوافضا، نشست و همایش‌های بصیرتی در کانون‌های بسیج فرهنگیان در سطح استان را از شاخص‌ترین برنامه‌های این سازمان عنوان کرد.
سرهنگ پاسدار رضا محمدگلی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی، دیدار معلمان با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در هفته معلم است.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت به عنوان هفته معلم اسم گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • معلم خوزستانی نمونه کشوری شد
  • اهمیت فرهنگ‌سازی در کاهش آسیب‌های زیست‌محیطی
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • همدلانه با رادیو سلامت برای ارج نهادن مقام معلم | برگزاری پویش روز معلم روی موج سلامت
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم
  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است