Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوود سید عباسی شامگاه یکشنبه در نشست خبری پس از تساوی تیمش مقابل آلومینوم اراک افزود: یکی از زیباترین دیدارهای لیگ را به ویژه در نیمه دوم شاهد بودیم و در واقع نیمه اول تیم حریف را کنترل کردیم.

وی افزود: در نیمه دوم کاملا برنامه داشتیم که با روحیه جنگنده بتوانیم به تیم حریف ضربه بزنیم.

سید عباسی با اشاره به عملکرد تیمش در بازی‌های قبل بیان کرد: در بازی‌های گذشته مستحق بُرد بودیم اما بد شانسی آوردیم و در این دیدار نیز ۲ بار عقب افتادیم اما به بازی برگشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی شهر خودرو مشهد توضیح داد: آلومینوم ۲ سال است که به لیگ برتر آمده اما خیلی خوب کار کرده است و باید به این نکته اشاره کرد که چگونه بایستی مقابل آلومینیوم و مس پیروز میدان باشیم، زمانی که شرایط نابرابر است.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی شهر خودرو مشهد آلومینیوم اراک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی شهر خودرو مشهد اراک استان مرکزی شهر خودرو مشهد آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۲۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پیکان و آلومینیوم در هفته بیست و ششم لیگ برتر امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت از ساعت ۱۷ در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود آلومینیوم به پایان رسید.

ترکیب پیکان: محمدرضا دیناروند، محمد ستاری، محمد آژیر، محمدجواد آزاده، امیرحسین صدقی، علی اصغر صادقی، سامان نریمان جهان، حامد پاکدل، محمدحسین فلاح، فرشید اسماعیلی و علی قربانی

ترکیب آلومینیوم: احمد گوهری، احسان قهاری، امیر نوری، مهدی لیموچی، علیرضا نقی زاده، سید مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان و شروین بزرگ

پیش از آغاز بازی باشگاه پیکان، با اهدای گل و تابلو فرش، از مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک تقدیر شد. رضا گنجی جویباری نایب رئیس هیأت مدیره باشگاه پیکان در این مراسم حضور داشت. حسینی پیش از این سرمربی پیکان بود.

بازی در ابتدا آرام دنبال شد و توپ بیشتر در میانه‌های زمین در گردش بود. در دقیقه ۱۹ نخستین موقعیت جدی بازی برای تیم پیکان شکل گرفت و سانتر فرشید اسماعیلی با ضربه سر آزاده همراه شد و باز هم به شکلی خطرناک و با فاصله‌ای کم از دروازه آلومینیوم، به بیرون رفت.

بازیکنان آلومینیوم در نیمه اول حمله‌ای را روی دروازه پیکان تدارک ندادند و در اواخر نیمه اول، حامد پاکدل فرصتی را به دست آورد که می‌توانست با احمد گوهری تک به تک شود اما قدر این فرصت را ندانست تا بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام برسد.

نیمه دوم هم همانند نیمه اول موقعیت خطرناکی روی دروازه‌ها به وجود نیامد و در دقیقه ۷۴ علی قربانی در محوطه جریمه آلومینیوم سرنگون شد که کادر فنی پیکان معتقد به پنالتی بودند اما داور نظری دیگری داشت و دستور به ادامه بازی داد.

در دقیقه ۸۲ کرنر برای آلومینیوم شکل گرفت و روی پاس امین جهان کهن، عارف حاجی عیدی با ضربه سری دقیق توپ را به گوشه دروازه فرستاد و حساب کار یک بر صفر به سود آلومینیوم شد.

با کسب این پیروزی آلومینیوم، ۳۴ امتیازی شد و موقتاً به رده هشتم جدول صعود کرد و تیم پیکان هم با ۲۵ امتیاز در مکان دوازدهم جدول باقی ماند.

کد خبر 6098520

دیگر خبرها

  • شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم
  • پیکان 0-1 آلومینیوم اراک؛ دشت 3 امتیازی از تهران با ضربه سر حاجی عیدی
  • تبریزی از تکرار این بازی متنفر است!
  • به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم
  • تقابل آلومینیوم، پیکان در اتوبان تهران
  • واکنش سرمربی لیگ برتری به جریمه ۲ میلیاردی
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • عنایتی: آلومینیوم حریف سرسختی است
  • حمله هواداران بیرمنگام به نیروهای امنیتی (عکس)