Web Analytics Made Easy - Statcounter

فجرسپاسی و نساجی این هفته با هم دیدار می کنند.

در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران تیم های فجرسپاسی و نساجی به مصاف هم می روند.

اطلاعات بازی

هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس
بازی: فجرسپاسی - نساجی
تاریخ و زمان: دوشنبه 4 بهمن 1400 ساعت 15:00
مکان: شیراز - ورزشگاه حافظیه
داوران: کوپال ناظمی، علیرضا مرادی، پوریا زحمتی، علی صفایی / ناظر: علیرضا کهوری

وضعیت دو تیم

تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز در حال حاضر با دوازده امتیاز در رتبه چهاردهم جدول مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اصغر کلانتری و شاگردانش در نیم فصل اول لیگ اصلا عملکرد خوبی نداشتند و امتیازهای لازم را جمع نکردند. بدون شک حضور آنها به عنوان یک تیم تازه لیگ برتری شده به شدت در این نمایش نیم فصل آنها تاثیر داشت اما آنها اگر می خواهند شرایط بهتری بدست بیاورند تا کار ماندنشان در لیگ به اما و اگر نکشد باید نیم فصل دوم مسابقات را بهتر آغاز کنند. بازی با نساجی و میزبانی آنها در حافظیه می تواند فرصت مناسبی برای دشت سه امتیاز باشد تا آنها وضعیت را تغییر دهند.

تیم فوتبال نساجی مازندران در حال حاضر با بیست امتیاز در جایگاه دهم جدول رده بندی قرار دارد. مشکلات زمین مسابقه و محل برگزاری بازی های خانگی در این فصل به شدت نساجی را اذیت کرد اما باز هم ساکت الهامی و شاگردانش دست از تلاش نکشیدند و الان در جایگاه مناسبی قرار دارند. نساجی در آخرین بازی لیگ برتری خود با تراکتور دیدار کرد و به تساوی رضایت داد. از آخرین شکست نساجی در لیگ هشت بازی می گذرد و قطعا الهامی و شاگردانش در فکر حفظ این آمار خوب و البته شکست رقبا هستند. قطعا با وجود چنین مسئله ای آنها با انگیزه بالا راهی میدان می شوند تا فجر را در خانه اش شکست دهند.

اخبار داغ 

پوشش ناجور خانم بازیگر + عکس بهاره رهنما در کنار خواهرش رضا اسدی: یک نیم فصل با توهین و سکوت گذشت؛ 4 ماه دیگر بیشتر نمانده است کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  به بهانه ی انتقال آزمون به لورکوزن ؛ نگاهی به عملکرد سردار در زنیت / فیلم پپ گواردیولا: دوست دارم با لیورپول 40 امتیاز اختلاف داشته باشیم اما در ژانویه ممکن نیست! رسیدن کوین دی بروین به رکورد پاس گل دیوید بکام با 68 بازی کمتر

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۲۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس و تارتار رخ در رخ در نبرد نهایی!

به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی جام حذفی انجام شد و تیم‌های سپاهان و ملوان در قرعه‌ای سخت مقابل هم قرار خواهند گرفت و این مسابقه دوئل جذابی بین ژوزه مورایس و مهدی تارتار خواهد بود!

ملوانی‌ها در بازی رفت لیگ توانستند تیم قدرتمند سپاهان که در آن مقطع از فصل عملکرد شگفت‌انگیزی داشت را در خانه شکست دهند و اولین پیروزی مقابل این تیم را رقم بزنند و به‌عنوان یک تیم سرسخت خود را معرفی کنند.

در بازی برگشت درحالی‌که ملوان از حریف خود پیش افتاده بود و در آستانه دبل مقابل سپاهانی‌ها قرار داشت، طلایی‌پوشان با کامبکی که زدند توانستند شکست بازی رفت را جبران کنند و سه امتیاز مهم را در یک بازی خارج از خانه به دست آورند و همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانند.

دیدار جام حذفی سومین تقابل آنها در طول فصل خواهد بود و این مسابقه در دوئل این دو تیم نقش به‌‍سزایی خواهد داشت و برنده این بازی در نهایت با دو پیروزی سربلند از این جدال خارج خواهد شد!

دو بازی قبلی که ملوان و سپاهان مقابل هم قرار گرفتند فنی، جذاب و حساس پیش رفت و با توجه به تک بازی بودن مسابقه حذفی این حساسیت و جذابیت دو چندان خواهد شد و سرمربی‌های دو تیم با برنامه‌های متفاوت به زمین مسابقه خواهند آمد و این یک چالش بزرگ برای آنها خواهد بود تا در تقابل فنی و رخ در رخ بتوانند سربلند خارج شوند و ضربه نهایی را مرگ‌بار وارد کند!

سومین تقابل ملوان - سپاهان حساس‌ترین آن خواهد بود و با توجه به اینکه این احتمال وجود دارد تا زمان برگزاری مسابقه هر دو تیم به‌طور کامل شانس قهرمانی در لیگ را از دست داده باشند حساسیت این مسابقه بیشتر خواهد شد!

دیگر خبرها

  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • رامین رضاییان آماده برای تقابل با پرسپولیس؛ محرومیتی در کار نیست
  • مورایس و تارتار رخ در رخ در نبرد نهایی!
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • رضا اسدی تقابل با پرسپولیس را از دست داد
  • خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن