Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه مشهد گفت: اگر حضرت محمد(ص) برای مسلمانان به عنوان "اسوه حسنه" یک الگو است دختر پیامبر اسلام نیز به عنوان یک شخصیت، الگویی بی نظیر و منحصر به فرد برای بانوان جامعه اسلامی است.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از ایرنا، آیت الله سید احمد علم الهدی روز یکشنبه در جمع بانوان مرکز جامعه المصطفی العالمیه در مراسمی با عنوان "گردهمایی بانوان جهان اسلام" در مشهد افزود: امتیاز وابستگی حضرت زهرا (س) به پیامبر اکرم(ص) مهمترین ویژگی آن حضرت در میان مسلمانان و همه مذاهب و فرق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شخصیت حضرت فاطمه (س) همانند یک تابلوی شفاف در زندگی خانوادگی و تربیت فرزند، عشق و وفادارای به شوهر و همچنین در مجاهدات و مبارزات اسلامی یک الگوی بی نظیر و منحصر به فرد برای زنان مسلمان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی به رسالت بانوان نخبه و فعال در مرکز جامعه المصطفی مشهد اشاره کرد و گفت: جامعه المصطفی یک نهاد انقلابی، فرهنگی و اعتقادی است و این نهاد بر خون شهیدان استوار شده است و کسانی که در این مجموعه تحصیل می کنند موظف هستند به قیمت خون شهدا، معارف اسلامی را در دنیا ترویج کنند.

علم الهدی افزود: مشکلی که باعث شده است نتوانیم دنیای اسلام را متوجه اهل‌بیت(ع) کنیم به خاطر کمبود معرفت ما نسبت به ایشان است و از طرفی حتی توسعه این معرفت شناسی نیز به اندازه کافی صورت نگرفته است.

وی اضافه کرد: باید فارغ از ویژگی های مرسوم و شناخته شده حضرت زهرا(س)، عمق عظمت شخصیت آن حضرت را بشناسیم، توسعه دهیم و به دیگران منتقل نماییم و اگر غیر این باشد حق این تشکیلات انقلابی را برآورده نکرده‌ایم.

گردهمایی بزرگ بانوان مرکز جامعه المصطفی العالمیه مشهد به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور ۲۰۰ نفر از ۲۵ ملیت جهان در ساختمان گلستان مجتمع آموزش عالی خواهران این مرکز در خراسان رضوی برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: جامعه المصطفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۲۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، در حکمی از سوی حجت الاسلام و المسلمین جواد فاطمی نسب؛ مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه، ماموستا ملاصباح یاری به عنوان امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد.
 
در مراسم معرفی ماموستا ملاصباح یاری به عنوان امام جمعه شهر شروینه، ماموستا سیدمحمد محمدی؛ امام جمعه جوانرود، حجت الاسلام میرعباس سالمیان؛ معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه، حق پناه؛ بخشدار شروینه و جمعی از معتمدین این شهر حضور داشتند.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • کارگران نقش مهمی در استقلال اقتصادی کشور دارند
  • همه باید دفاع جانانه و فداکارانه ای از احکام اسلام داشته باشیم
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • جامعه المصطفی، بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی است