Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان یزد - یاوری گفت: دومین دوره مسابقات ژیمناستیک فرزندان کارگران کشور به مناسبت دهه فجر از دوم بهمن ماه به مدت سه روز برگزار می‌شود.

او گفت: این مسابقات ویژه فرزندان کارگران در گروه‌های سنی ۹ تا ۱۱ سال و گروه سنی نوجوان متولدین ۱۳۸۶، ۱۳۸۷ و ۱۳۸۸ برگزار می‌شود که هر ورزشکار فقط در رده سنی خود مجاز به شرکت در مسابقات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاوری گفت: ارسال فیلم حرکات به وسیله ورزشکاران در زمان مشخص شده الزامی است و با توجه به اینکه این مسابقات به صورت مجازی برگزار می‌شود، ارسال فیلم باید در زمان تعیین شده انجام شود در غیر این صورت فیلم‌ها داوری نمی‌شود.

او گفت: بر این اساس ۹ ورزشکار از استان یزد تحت نظر مربی در این مسابقات شرکت می‌کنند و این ورزشکاران در سه بخش زمینی، خرک حلقه و پرش خرک با سایر شرکت کنندگان رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات ورزشی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۲۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی اردوی تیم ملی اسکواش آقایان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، تیم ملی اسکواش آقایان برای شرکت در مسابقات قهرمانی تیمی آسیا در دالیان چین تا ۲۰ اردیبهشت در مشهد تمرینات خود را ادامه خواهد داد.

نوید ملک ثابت، محمد رضا ضیاء کاشانی (یزد)، پویا شفیعی فرد (آذربایجان شرقی)، سپهر اعتماد پور (مرکزی)، سمیع الله قاصد آبادی (تهران)، مجتبی کفیلی ویجویه (کیش)، ۶ ملی پوشی هستند که زیر نظر مجید روحانی مربی تیم ملی تا ۲۰ اردیبهشت در اردو به تمرین می‌پردازند.

بعد از این اردو بازیکنان تیم ملی در اردوی پیوسته به اعزام در تهران شرکت خواهند کرد

مسابقات اسکواش تیمی قهرمانی آسیا قرار است از بیست و سوم خرداد ماه در شهر دالیان چین برگزار شود.

دیگر خبرها

  • حضور ۴ ورزشکار خوزستانی در مسابقات قهرمانی پارادوومیدانی جهان
  • ژیمناستیک در خواب هم نمی‌دید سهمیه بگیرد/حضور در آسیا با تیم کامل
  • برپایی اردوی تیم ملی اسکواش آقایان در مشهد
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • ۵۹ هزار دانش‌آموز یزدی در طرح ملی نجات آب شرکت کردند
  • مشارکت ۵۹ هزار دانش‌آموز یزدی در طرح ملی نجات آب
  • استقبال بیش از ۵۹ هزار دانش آموز یزدی از طرح ملی نجات آب