Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – بابک مرادی که در تابستان سال جاری و در فصل نقل و انتقالات پیش از شروع لیگ برتر بیست و یکم تا آستانه جدایی از جمع آبی پوشان استقلال پیش رفت در نهایت به درخواست فرهاد مجیدی در این تیم ماند اما در طول نیم فصل اول لیگ برتر فقط در یک بازی برای این تیم به میدان رفت.

مرادی که از شرایطش به شدت ناراضی بود در مصاحبه ای مقابل درب باشگاه استقلال اعلام کرد حاضر است تمام طلبش را ببخشد و فقط از استقلال برود تا بتواند به جایی برود که در آن تیم بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی که تنها در دیدار مقابل آلومینیوم اراک ۱۲ دقیقه به میدان رفته بود دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بابت فصل گذشته(لیگ بیستم) از باشگاه استقلال طلب داشت که حاضر شده بود این مبلغ را هم به باشگاه ببخشد ولی وقتی مطلع شد باشگاه برای انتقالش به تیم هوادار درخواست مبلغ ۲ میلیارد تومان بابت صدور رضایتنامه داشته، قید جداشدن را زد و به نزدیکانش گفت که با این شرایط احتمالا تا آخر فصل در استقلال می مانم.

ناگفته نماند؛ رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال هوادار خواستار به خدمت گیری بابک مرادی بود ولی با توجه به رقم درخواستی باشگاه استقلال برای انتقال قرضی این بازیکن قید جذب او را زد.

بابک مرادی در تاریخ اول آذر به دلیل تمرد از دستور کادر فنی یک ماه از حضور در تمرینات استقلال محروم بود ولی در نهایت با عذرخواهی از مجیدی به تمرینات برگشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بابک مرادی استقلال فرهاد مجیدی استقلال بابک مرادی خبر ویژه فرهاد مجیدی هوادار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۲۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد

با تصمیم کادر فنی استقلال، تمرین امروز این تیم تعطیل شد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و پنجم رقابنهای لیگ برتر به مصاف تراکتورسازی خواهد رفت.

با توچه به اینکه امروز مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی برگزار خواهد شد و استقلال در همان دور اول از این رقابتها حذف شد، با تصمیم کادر فنی آبی‌پوشان، تمرین امروز این تیم تعطیل شد و بازیکنان به استراحت خواهند پرداخت.

دور جدید تمرینات استقلال از فردا استارت خواهد خورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • پایان کار طراح افسانه‌ای فرمول یک در ردبول
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • رسمی؛ ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • پورعلی گنجیساز جدایی کوک کرد