Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: امیدوارم پیروزی در بازی‌های خانگی ادامه دار باشد تا جایگاه خود را حفظ کنیم و در ادامه با مدیریت بازیکنانمان، مسابقات را با خیال راحتی انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رحمان محمدی راد پس از پیروزی مقابل راهیاب ملل مریوان، اظهار کرد: بازی سختی بود، مخصوصاً در ست چهارم که لحظات پایانی مریوان خوب بازی کرد و با مدیریت بازیکنانم در زمین پیروز شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امیدوارم پیروزی در بازی‌های خانگی ادامه دار باشد تا جایگاه خود را حفظ کنیم و در ادامه با مدیریت بازیکنانمان، مسابقات را با خیال راحتی انجام دهیم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان در خصوص مصدومیت غلامی، تصریح کرد: مصدومیت قبلی غلامی زانو بود و امروز مچ پای این بازیکن روی پای سرعتی زن مریوان رفت و پیچ خورد.

محمدی راد با بیان اینکه با حضور تماشاگران موافق هستیم هستیم زیرا زیرساخت لازم را داریم که هواداران در سلامت کامل بازی را ببیند، خاطرنشان کرد: در برخی سالن‌ها که تماشاگر می‌آید اصول بهداشتی رعایت نمی‌شود و سلامت هوادار مهم است. این قضیه را آزاد کردند که هواداران بازی‌ها را از نزدیک ببیند، آنها هم باید حواسشان به سلامتی خود باشد.

وی در رابطه با حضور ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان برای مسابقات والیبال، گفت: محمدرضا ساکت به همه رشته‌های باشگاه توجه می‌کند و خوشحالم در این مجموعه کار می‌کنم.امیدوارن با قهرمانی در انتهای فصل زحمات باشگاه را جبران کنیم.

کد خبر 550804

منبع: ایمنا

کلیدواژه: والیبال والیبال ایران لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال تیم والیبال سپاهان سپاهان باشگاه سپاهان رحمان محمدی راد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۲۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشهد با کسری ۴۶ درصدی تامین آب مواجه است

حسین اسماعیلیان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: اکنون بخش قابل توجهی از آب مشهد از طریق منابع سطحی و چهار سد دوستی، ارداک، طرق و کارده تامین می‌شود.

او افزود: نیاز آبی شهر مشهد در تابستان پیش رو که ماه‌های محرم و صفر و وقوع سفر‌های متعدد به مقصد دومین کلانشهر کشور را در پی دارد، حدود ۱۳ هزار و ۲۰۰ لیتر در ثانیه پیش بینی شده است، چنانچه ذخیره آب سد‌ها نیز به صفر برسد، حدود هفت هزار و ۲۰۰ لیتر بر ثانیه از منابع فعلی قابل استحصال خواهد بود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد ادامه داد: این میزان کمبود آب را تا حدی باید از طریق اجرای پروژه‌های آب رسانی و بخش دیگر را از طریق مدیریت مصرف تامین کنیم.

اسماعیلیان بیان کرد: به زودی وارد دوره طولانی سفر‌ها در اواخر بهار و همچنین فصل تابستان به مشهد خواهیم شد، حتی اگر بارندگی‌های خوبی را در ادامه این سال آبی شاهد باشیم باز هم اوضاع به نحوی نیست که موجب جبران ۴۳ ماه خشکسالی شود و در چنین شرایطی یکی از موضوعات مهم و البته بر اساس شعار سال، مشارکت مردم در بحث مدیریت مصرف است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • چگونه سرمایه‌گذاری ۲هزار میلیارد تومانی در حوزه پسماند شکل گرفت؟
  • مشهد با کسری ۴۶ درصدی تامین آب مواجه است
  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان
  • طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ادامه دارد
  • ورودی شهر مریوان با انجام تعریض باند موجود بهسازی می‌شود