Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرد میانسال از فرزندانش به اتهام حبس و شکنجه شکایت کرد.فرزندان پیرمرد به اتهام حبس و شکنجه بازداشت شدند.رسیدگی به پرونده حبس و شکنجه در دستور قضایی قرار گرفت.متهمان حبس و شکنجه بازداشت شده و اتهام حبس و شکنجه را رد کردند.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، چند روز قبل مرد میانسال تهرانی با مراجعه به شعبه 6 دادسرای جنایی تهران شکایت خود را از 3 پسرش به اتهام حبس و شکنجه ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرد میانسال طرح شکایت خود گفت:«مدتی قبل فرزندانم مرا به خاطر تصاحب اموالم از خانه ام بیرون کردند و من از آنها شکایت کردم.رسیدگی به شکایت من در دادسرای ناحیه 8 آغاز شد و روز رسیدگی به پرونده زمانی که من از دادسرا بیرون آمدم فرزندانم به من حمله کردند و با یک خودروی سمند تاکسی من را به خانه خودم بردم.همسرم و 3 پسرم من را در خانه حبس کردند و چند روز من را شکنجه می دادند.تا اینکه عموی من متوجه غیبت من شد و با پلیس 110 تماس گرفت.زمانی که ماموران پلیس مقابل خانه ما آمدند من از فرصت استفاده کردم و در حضور آنها از خانه بیرون آمدم.»

ادعای مرد میانسال : فرزندانم من را شکنجه دادند

با شکایت مرد میانسال، پسران او بازداشت شده و تحت تحقیقات قرار گرفتند.آنها ضمن انکار ادعای پدرشان گفتند:«پدر ما مشکل قلبی پیدا کرده و عقل معاش خود را از دست داده است.برای همین مدتی است که تصمیم گرفته اموال خود را ببخشد.او به بهانه های مختلف از ما شکایت های زیادی کرده است اما ما او را حبس و شکنجه نکردیم.»

رسیدگی به ادعای متهمان در حالی در روند قضایی قرار دارد که همسایه های محل زندگی مرد میان سال اذعان داشتند که شاهد انتقال اجباری مرد به خانه اش توسط فرزندان او بوده اند.همچنین بررسی دوربین های مداربسته حاکی از آن است که فرزندان پیرمرد او را به اجبار به خانه اش می کشاندند.

بنا بر این گزارش، 3 پسر جوان با قرار  وثیقه آزاد شدند و تحقیقات تکمیلی در این پرونده معمایی در دستور کار پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث حبس خانگی حبس و شکنجه شکنجه پدر سهام عدالت قیمت خودرو کرونا گلشیفته فراهانی قیمت امیر تتلو بازار آزاد گلشیفته فراهانی عکس تتلو اینستاگرام تتلو ازدواج تتلو مرد میانسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۲۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو

حزب‌الله لبنان ضمن رد ادعای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره میزان تلفات این جنبش، هدف از این اظهارات را بالا بردن روحیه ارتش فروپاشیده این رژیم دانست.

به گزارش ایسنا، یک منبع در حزب‌الله لبنان امروز پنج‌شنبه اظهارات اخیر «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره شهادت نیمی از رهبران این جنبش در جنوب لبنان را تکذیب کرد.

گالانت چهارشنبه در بیانیه‌ای مدعی شد که رژیم صهیونیستی نیمی از سران حزب‌الله را در جنوب لبنان به شهادت رسانده و نیم دیگرشان در مقابل نیروهای ارتش این رژیم پنهان شده‌ و میدان جنگ را ترک کردند.  

این منبع در حزب‌الله در گفت‌گویی با خبرگزاری فرانسه تاکید کرد: این‌ها سخنانی بی‌ارزش و نادرست با هدف بالا بردن روحیه ارتش فروپاشیده (رژیم صهیونیستی) است.

این مسوول حزب‌الله در ادامه گفت: تعداد آن‌هایی که مسوولیت مشخصی در حزب‌الله داشتند و به شهادت رسیدند، از انگشتان یک دست فراتر نمی‌رود.

حزب‌الله روز چهارشنبه از اجرای عملیات‌هایی علیه نقاط تجمع سربازان دشمن در «حرش نطوعه» و شهرک «آویویم با تسلیحات مناسب خبر داد.

همچنین شبکه خبری «الجزیره» از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در کریات شمونا و شهرک‌هایی در اصبع الجلیل به دلیل نفوذ پهپاد خبر داد.

به گزارش رسانه‌های عبری پنج موشک نیز از لبنان به سمت شهرک‌های شمال اراضی اشغالی شلیک شد.

حزب‌الله از هفته گذشته در پی عملیات «وعده صادق» ایران علیه رژیم صهیونیستی، بر شدت حملات خود علیه پایگاه‌های نظامی این رژیم افزود.

این حزب از همان روز هفتم اکتبر که حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه آغاز شد، تقریبا هر روز عملیات‌هایی را علیه دشمن صهیونیستی انجام داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادعای عجیب تن‌هاخ: ما جذاب‌‌ترین تیم لیگ هستیم!‏
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسرش در پاسداران
  • قتل هولناک مادر با ضربات دمبل در پاسداران تهران
  • ببینید | ادعای عجیب معاون رئیسی درباره مهاجرت مردم از ایران
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • قتل هولناک مادر با ضربه‌های دمبل
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسر
  • واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو