Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-09@02:06:34 GMT

رکورد عجیب سرمربی میلان مقابل آلگری؛ ناکام مطلق!

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۲۷۷۶

رکورد عجیب سرمربی میلان مقابل آلگری؛ ناکام مطلق!

استفانو پیولی، سرمربی باتجربه میلان در یک دهه اخیر حتی یک بار هم موفق به غلبه بر مکس آلگری نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، بی تردید تقابل یوونتوس و میلان مهم ترین مسابقه این هفته لیگ ایتالیا خواهد بود. بیانکونری در صورت کسب پیروزی در مسابقه امشب می تواند نام خود را حتی به عنوان یک مدعی نیز مطرح کرده و به ادامه فصل امیدوار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در سوی مقابل میلان علیرغم یک بازی بیشتر نسبت به اینتر، دو امتیاز کمتر از این تیم دارد و شکست مقابل یوونتوس شرایط را برای قهرمانی این تیم در فصل جاری دشوارتر خواهد کرد.

 

 

استفانو پیولی در سال های اخیر روی نیمکت تیم هایی چون بولونیا، لاتزیو، اینتر، فیورنتینا و میلان قرار داشته و در این مدت حتی یک بار نیز موفق به کسب پیروزی برابر تیم های مکس آلگری نشده است.  حالا میلان با هفت امتیاز برتری نسبت به یوونتوس در رده دوم جدول لیگ ایتالیا قرار دارد و بهترین فرصت نصیب استفانو پیولی شده تا این روند عجیب را بالاخره این هفته تغییر دهد.

 

مکس آلگری تا امروز 15 بار با تیم های تحت هدایت استفانو پیولی روبرو شده و حتی یک بار هم نباخته است. سرمربی ایتالیایی و فعلی بیانکونری در این مدت 11 برد و چهار تساوی مقابل پیولی کسب کرده و امیدوار به ادامه این روند در جدال حساس این هفته یوونتوس مقابل میلان است.

 

استفانو پیولی پیش از دیدار مقابل یوونتوس در این رابطه گفت: "من نباید زیاد به گذشته نگاه کنم و بازی های گذشته به دیگر نمی شود و فقط بازی این هفته مقابل یوونتوس مهم است. البته این کارنامه یک واقعیت منفی است و ما باید سعی کنید فورا این روند تغییر دهیم."

 

 

 

 

ماسیمیلیانو آلگری (سرمربی) استفانو پیولی (سرمربی) آث میلان یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماسیمیلیانو آلگری سرمربی استفانو پیولی سرمربی آث میلان یوونتوس استفانو پیولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۲۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز

حضور ساری روی نیمکت میلان بعید به نظر می رسد

طرفداری | سرجیو کونسیسائو و پائولو فونسکا، دو سرمربی پرتغالی بخت های اصلی نشستن روی نیمکت میلان هستند. 

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، میلان همچنان به بررسی گزینه ها ادامه می دهد تا فرد مناسب جانشینی استفانو پیولی را پیدا کند. مدیران روسونری علاوه بر تماس با با روبرتو مارتینز و مارک فن بومل، با مائوریتزیو ساری نیز تماس گرفته اند اما بعید به نظر می رسد سرمربی پیشین تیم های چلسی، ناپولی، یوونتوس و لاتزیو دیاوُلو را در فصل آتی هدایت کند. در حال حاضر پائولو فونسکا و سرجیو کونسیسائو محبوب ترین گزینه های سران میلان به شمار می روند.

طرفداران میلان خواهان حضور آنتونیو کونته روی نیمکت تیم مورد علاقه‌شان هستند اما او گزینه سران این باشگاه نیست. کونسیسائو به زودی با ویاش بواش، رئیس جدید پورتو ملاقات خواهد کرد زیرا می خواهد در پایان فصل قراردادش با باشگاه پرتغالی را فسخ کند. این سرمربی 49 ساله اخیرا قراردادش را تا 2028 با پورتو تمدید کرد اما با پیروزی ویاش بواش در انتخابات ریاست این باشگاه وضعیت متفاوت شده است. کونسیسائو از نشستن روی نیمکت میلان استقبال می کند و در نظر سنجی های انجام شده در شبکه های اجتماعی، طرفداران روسونری او را به فونسکا ترجیح داده اند.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • پیروزی یوونتوس مقابل میلان در سن سیرو با تک گل دیوید ترزگه روی پاس تماشایی دل پیرو (سری آ - 8 می 2005) / فیلم
  • اسطوره یوونتوس در کلاس درس آلگری (عکس)
  • حضور الساندرو دل پیرو در کلاس‌های مربیگری مکس الگری / عکس
  • الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز
  • رسمی؛ میلان سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴/۲۵ را کسب کرد
  • گمانه‌زنی کارشناسان ایتالیایی درباره اخراج آلگری از یوونتوس
  • استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو در حضور آزمون
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟