Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام و المسلمین رضایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس، مدیر کل صدا و سیما و جمعی از مدیران دستگاه های فارس برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلین رضایی ضمن بیان برخی ویژگی های انقلاب اسلامی ایران و لزوم تبیین دستاوردهای آن، مقایسه ایران قبل و بعد از انقلاب را قابل توجه توصیف نموده و بیان کرد: تفاوت ها و پیشرفت های ایران بعد از انقلاب باید به صورت گسترده و عمیق برای نسل جوان تبیین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پارلمانی و حقوقی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به برخی جنایت های رژیم سابق، رسانه را یکی از مهم ترین ابزار تنویر و اقناع افکار عمومی دانست و خاطرنشان کرد: رسانه نظیر صدا و سیما، فضای مجازی، رسانه های جمعی و مکتوبات از مهم ترین ابزارِ در دست، جهت روشنگری و تبیین مسائل اجتماعی سیاسی و اطلاع رسانی صحیح به مردم است.

وی گفت: دهه فجر امسال با شعار «جشن ملی 1400» برگزار خواهد شد که نشانگر عزم همگانی برای برگزاری هر چه باشکوه تر جشن انقلاب اسلامی برای همه اقشار، اصناف و عموم مردم خواهد بود.

سهرابی، مدیرکل صدا و سیمای فارس  نیز در این جلسه با برشمردن برنامه های تهیه شده برای چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، صدا و سیما را آماده ی انعکاس برنامه های دهه فجر توصیف کرد و افزود: باید کلیه اقدامات و برنامه های ایام الله دهه فجر در سیمای مرکز فارس به نمایش درآید.

وی گفت: درب صدا و سیمای مرکز فارس بر روی تمام کمیته های تخصصی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان باز است و از برنامه ها، پیشنهادات و انعکاس مراسم برگزار شده کمیته ها جهت انعکاس در صدا و سیما به صورت ویژه برنامه، زیرنویس، کلیپ، صوت، تصویر و همه انواع ممکن استقبال می شود.

در این جلسه برخی مدیران دستگاه ها برنامه ها و پیشنهادات خود را بیان نموده و پیرامون مراسم ایام الله دهه فجر در استان به هم اندیشی پرداختند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس حجت الاسلام رضایی دهه فجر جشن ملی 1400 تبیین صدا و سیما پیشرفتهای کشور انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی صدا و سیما برنامه ها دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۲۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: باید در برنامه‌ریزی‌هایی که در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان صورت می‌گیرد استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود.

آیت‌الله مصطفی محامی شامگاه دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در دیدار سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ضمن آرزوی توفیق برای ایشان در مسئولیت جدید عنوان کرد: باید برنامه مشخص کاری خود را به صورت خلاصه و مکتوب ارائه نمایید تا بتوان پس از گفت‌وگو و تبادل نظر آن را مبنای کار قرار داد که در این صورت عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قابلیت ارزیابی هم خواهد داشت.

امام جمعه زاهدان افزود: باید در برنامه‌ریزی‌هایی که صورت می‌گیرد استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود چرا که در برخی سیستم‌ها مشاهده می‌کنیم که وقتی فردی مسئولیت دستگاه را بر عهده می‌گیرد در ابتدای کار عنوان می‌کند که یک خرابه را تحویل گرفته و تلاش‌های گذشتگان را نادیده می‌گیرد که چنین چیزی از لحاظ اخلاقی، عُرفی و سیاست کاری صحیح نیست و البته کار را هم بی ریشه نشان می‌دهد در صورتی که اگر کار خود را در استمرار تلاش‌های مسئولان گذشته بداند هم رعایت اخلاق داشته و هم کار خود را ریشه دار نشان داده‌ است.

آیت‌الله محامی با تاکید بر جنبه کیفی و تاثیرگذاری فعالیت‌ها بیان کرد: اثربخشی فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران دارای اهمیت است و باید ارزیابی صورت گیرد که چه مقدار در رسیدن به اهداف خود موفق بوده است.

وی ادامه داد: برخی امورات روزمره باید به طور مستمر انجام پذیرد اما باید توجه داشته باشید که این‌ تنها کارهای اولیه است و باید به مراتب فراتر از این تلاش صورت گیرد و در همین راستا امام علی(ع) در نامه به مالک اشتر عنوان می‌کنند:« انجام کارهای کوچک نباید شما را از کارهای بزرگ بازدارد و انجام کارهای بزرگ نباید مانعی برای انجام کارهای کوچک باشد».

همچنین در ابتدای این دیدار مجتبی میرحسینی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز به ارائه بخشی از اهداف و برنامه‌های طراحی شده در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان پرداخت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان