Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دولت با بیان اینکه حدود هزار روستا به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت متصل شده است، گفت: ۲۵۰ روستا از این تعداد قبل از این به اینترنت متصل بودند که پایدار نبود وهم اکنون اینترنت این روستا‌ها پایدار شده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، علی بهادری جهرمی شامگاه یکشنبه در توضیح جزئیات نشست امروز هیات دولت گفت: گزارش‌های متعددی از سوی وزیران در این نشست ارائه شد که از جمله آن‌ها گزارش تفصیلی وزیر امور خارجه از دستاورد‌های سفر اخیر رئیس جمهور به کشور روسیه و جلسات مختلف ایشان در این کشور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر امور خارجه گزارشی از نشست رئیس جمهور کشورمان با رییس جمهور کشور روسیه، دوما، فعالان اقتصادی و سایر جلسات و دستاورد‌هایی را که در این جلسات حاصل شد ارائه کرد.

سخنگوی دولت با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به روسیه محوریت و تمرکز بیشتر بر تعاملات اقتصادی بود گفت: این سفر دستاورد‌های خوبی برای کشور در پیش خواهد داشت.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به گزارش و خبر خوش وزیر ارتباطات مبنی بر اتصال هزار روستا به شبکه ملی طلاعات و اینترنت گفت: ۲۵۰ روستا از این روستا‌ها پیشتر به اینترنت متصل بودند، اما اینترنت آنان ناپایدار بود که پایدار شد و بقیه هم جدیداً به اینترنت پایدار متصل شدند.

وزیر ورزش اخبار خوشی از موفقیت‌های حرفه‌ای ورزشکاران به ویژه در حوزه ورزش بانوان آن که با ولادت حضرت زهرا هم مناسبت داشت ارائه کرد و من در اینجا این روز را به همه بانوان ایران زمین تبریک می‌گویم.

بهادری جهرمی از جمله مصوبات امروز هیأت دولت را تصویب مصوبه‌ای با پیشنهاد وزارت بهداشت و وزارت کار اعلام کرد و گفت: پیش از این هم سازمان‌های بیمه گر، ستاد مربوطه و سازمان برنامه و بودجه موافقت کرده بودند تا همه سازمان‌های بیمه گر مکلف شوند ۹۰ درصد هزینه‌های ناشی از دسترسی و خانواده بیمار اورژانسی را بپردازد.

سخنگوی دولت با اشاره به تاکید رئیس جمهور در حوزه امور اراضی و اراضی کشاورزی به طور خاص و تکلیف سازمان امور اراضی در صیانت از زمین‌های ملی و کمک به کشاورزان مبنی بر صدور مالکیت زمین‌های کشاورزان گفت: رئیس جمهور به وزیر جهاد کشاورزی دستور داد تا سازمان، تشکیلات و نیروی انسانی لازم را در این زمینه تقویت کند و متناسب با ماموریت‌های این سازمان از اراضی ملی و کشاورزی حمایت بیشتری شود.

در ارتباط با صدور مالکیت هم باید برنامه فوق‌العاده وضع شود، چون با وضع موجود صدور این اسناد شاید ده‌ها سال زمان ببرد پس با برنامه زمان بندی شده این دستور رئیس جمهور به وزیر جهاد تسریع می‌شود.

بهادری جهرمی با اشاره به پیشنهاد کمیسیون‌های دولت و ایجاد برنامه ملی اشتغال مرزنشینان گفت: اشتغال پایدار مرزنشینان که از قبل تدوین شده بود به تصویب هیئت دولت رسید و امیدواریم با تصویب این پیشنهاد شاهد اشتغال پایدار مرز نشینان باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دولت روسیه بهادری جهرمی رئیس جمهور اینترنت متصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۲۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود

رضا ربانی در جلسه اطلاعات مکانی و پروژه ملی جی نف گفت: بر اساس این پروژه همه اماکن کشور دارای شناسنامه می‌شوند تا در اختیار بهره برداران قرار گیرد.

او گفت : جی نف امکان بررسی و صحت‌سنجی یک نشانی فیزیکی به همراه موقعیت و مختصات جغرافیایی آن را در کشور مقدور می‌سازد و همچنین به واسطه ایجاد و راه‌اندازی پایگاه ملی GNAF امکان تعیین موقعیت دقیق نشانی‌های فیزیکی حاصل خواهد شد.

رضا ربانی گفت: شاهد عقب ماندگی ۴ ساله در این پروژه هستیم که باید تا دو سال آینده جبران شود.

مدیر کل جغرافیایی و اطلاعات مکانی شرکت ملی پست ایران گفت: تا کنون ۳۹ میلیون مکان در این اطلاعات ثبت شده است.

ربانی، مهم‌ترین شاخصه در این پروژه را کمک به شفاف سازی و سالم سازی اقتصاد و کسب و کار عنوان کرد و گفت : این پروژه باعث ایجاد هویت مکانی در کشور می‌شود. 

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی هم گفت: در سطح کشور کسب رتبه در شاخص‌ها بستگی به توانمندی‌های هر استان دارد لذا دستگاه‌های اجرایی با تشکیل جلسات چالش‌ها و موانع این پروژه را سریع‌تر حل کنند.

عبدالصمد صفر نژاد با عنوان اینکه در ۱۲ استان کشور در حوزه شهری این پروژه به شکل مطلوب اجرایی شده است، گفت: این قانون لازم الاجراست و همگی برای اجرای آن تسریع داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر صرفا با امضای رئیس جمهور؟ توصیه می‌کنم دوباره قانون را بخوانید
  • آبرسانی پایدار به ۱۰ هزار روستا رویکرد محوری دولت سیزدهم است
  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • معلم‌های «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • معلمان «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • (ویدیو) امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت در ایران!
  • همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود
  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد