Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور اجرایی معاونت درمان وزارت بهداشت با اشاره به اینکه دستور تزریق واکسن کرونا به کودکان زیر ۱۲ سال به مراکز واکسیناسیون ابلاغ نشده است، گفت: فعلا از خانواده‌ها می‌خواهیم به مراکز مراجعه نکنند چون این کار از نظر عملیاتی شدن نیاز به تصمیمات بیشتر دارد.

به گزارش ایمنا، محمد مهدی فروزان‌فر، درباره واکسیناسیون کودکان زیر ۱۲ سال، گفت: این موضوع هنوز به مراکز ابلاغ نشده است اما تصمیماتی در کمیته علمی کرونا اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعلاً از خانواده‌ها می‌خواهیم به مراکز مراجعه نکنند چون از نظر عملیاتی نیاز به تصمیمات بیشتر دارد.

وی افزود: قرار است واکسیناسیون زیر ۱۲ سال اجرا شود اما اینکه نحوه اجرا چگونه باشد یا چه واکسنی به کودکان تزریق شود نیازمند بررسی کوتاه مدت دیگری است که طی روزهای آتی سیاست‌های آن مشخص می‌شود.

فروزان‌فر تاکید کرد: واکسیناسیون کودکان زیر ۱۲ سال باید با درخواست و رضایت والدین باشد. کرونا و واکسیناسیون آن در دنیا اتفاق جدیدی است. در ابتدای واکسیناسیون بزرگسالان هم به همین طریق عمل شد تا عملیاتی‌تر شود زیرا واکسیناسیون قطعاً مؤثر است.

منبع: ایسنا

کد خبر 550820

منبع: ایمنا

کلیدواژه: واکسیناسیون واکسیناسیون کودکان واکسن کرونا واکسیناسیون کودکان زیر 12 سال واکسن کرونا برای کودکان زیر 12 سال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کودکان زیر ۱۲ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۳۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتطار مردم پارسیان برای دریافت زمین‌های طرح جوانی جمعیت

 

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، مطابق قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده به همه خانوار‌هایی که از آبان سال ۱۴۰۰ صاحب فرزند سوم  یا بیشتر می‌شوند یک قطعه زمین رایگان به مساحت ۲۰۰ متر مربع واگذار می‌شود.

یکی از شهروندان پارسیانی می گوید بیشتر از یک سال است که در طرح واگذاری زمین به مشمولان طرح جوانی جمعیت  ثبت نام کرده اند ولی هنوز  بلاتکلیف مانده اند.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

با گذشت بیش از یکسال هنوز زمینهای طرح جوانی جمعیت  در پارسیان را به متقاضیان تحویل نداده اند ، در حالی که در شهرهای دیگر هرمزگان واگذار شده .لطفا در این مورد از  راه وشهرسازی  سوال کنید .زیرا این دغدغه بیش از ۱۵۰ خانواده پارسیانی چشم انتظار است .ممنون.

دیگر خبرها

  • ابلاغ دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی
  • دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • شمار کودکان جان باخته در غزه،بیشتر از تمام جنگ‌های ۴ سال اخیر است
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری ۱۵هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • بیشتر شکایات مردم از پزشکان زیبایی است
  • برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت و بدون نقص تامین شد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • انتطار مردم پارسیان برای دریافت زمین‌های طرح جوانی جمعیت