Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - وحید جلال زاده در نشست علنی امروز (یکشنبه ۳ بهمن) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت یاد و خاطره حماسه دوم بهمن سال ۱۳۵۷ مردم ارومیه در مسجد اعظم این شهر در اولین جنگ مسلحانه با رژیم پهلوی به رهبری مرحوم آقای حسنی، گفت: از مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای انقلاب فرهنگی می‌خواهم در ثبت ملی این روز تاریخی به وظیفه خود عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ارومیه در مجلس یازدهم ادامه داد: حال که سرمایه گذاری دولتی در استان آذربایجان غربی حداقلی است و کشاورزان بار اشتغال و تولید را به دوش می‌کشند، راضی به زیان بیش از این به کشاورزان نباشیم. ۵۰۰ هزار تن سیب در سردخانه‌های استان آذربایجان غربی انباشته شده، لذا از وزرای جهاد کشاورزی و صمت می‌خواهم اقداماتشان مصداق نوشدارو بعد از مرگ سهراب نباشد.

وی بیان کرد: از رئیس سازمان برنامه و بودجه می‌خواهم به بند (م) تبصره ۱ قانون بودجه سال جاری در تامین مالی یارانه حمل و نقل هوایی محصولات کشاورزی عمل کرده و اجازه ندهد کشاورزان بیش از این خسارت ببینند. محصولات کشاورزی مردم استان آذربایجان غربی به ویژه ارومیه در سردخانه انباشته شده است.

انتهای پیام/ ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده مجلس مجلس شورای اسلامی سیب درختی سردخانه کشاورزی آذربایجان غربی ارومیه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۳۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌‌غربی از رهاسازی مجدد آب یک سد برای تأمین حق‌آبه دریاچه ارومیه خبر داد.

به گزارش ایرنا، وی افزود: این مرحله از رهاسازی در فاز اول از محل سد سیلوه از طریق مانور دریچه تخلیه تحتانی سد به سمت رودخانه لاوین بوده و در ادامه پشت سد مخزنی کانی سیب رهاسازی می‌شود.

رستگاری گفت: در فاز اول ۱۲ مترمکعب بر ثانیه و در فاز دوم پنج متر مکعب بر ثانیه از طریق تونل انحرافی و سامانه انتقال آب جلدیان به سمت سد چپر آباد و از آنجا به سمت دریاچه ارومیه روانه شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: در مجموع ۱۷ متر مکعب آب در ثانیه در حال طی مسیر از طریق سامانه‌های انتقال آب به سمت حوضه دریاچه ارومیه است.

وی گفت: در مرحله پیشین رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه در سال آبی جاری، ۱۲ میلیون متر مکعب آب از سد سیلوه رهاسازی شده بود.

سد سیلوه در شهرستان پیرانشهر در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • تولید بیش از ۱۹ هزار تن دانه‌های روغنی از مزارع کلزا شهرستان دهلران
  • بررسی آخرین وضعیت سیب ذخیره شده در سرد خانه های آذربایجان غربی
  • ‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ
  • گردهمایی مددکاران ترویجی شهرستانهای ارومیه، نقده و اشنویه
  • آغاز برداشت گندم در شهرستان دهلران
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • همایش دریافت کد شناسه محصولات کشاورزی در مرودشت
  • درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی