Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی تیم دفاع شخصی خراسان شمالی در رقابت‌های قهرمانی دفاع شخصی کشور مقام نایب قهرمانی را کسب کرد.

علی‌اصغر حیدرنیا مربی تیم دفاع شخصی خراسان شمالی در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: مسابقات قهرمانی دفاع شخصی کشور، بهمن ماه امسال به میزبانی دانشگاه آزاد یادگار امام در شهر ری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدرنیا ادامه داد: در این دوره از مسابقات بیش از ۲۳۰ شرکت کننده از استان های کشور حضور داشتند.

وی به اسامی مقام آوران استان اشاره کرد و گفت: علی‌اصغر حیدرنیا و محمد جمالی مقام اول و رضا عیدیان و حسن ایمانی مقام سوم را کسب کردند.
حیدرنیا افزود: در این مسابقات دانشگاه امام حسین تهران، خراسان شمالی و نیروی دریایی سپاه به ترتیب در جایگاه اول، دوم و سوم تیمی قرار گرفتند.  

حیدرنیا از اعزام تیم کشت سبد خراسان متشکل از ورزشکاران سه استان خراسان شمالی، رضوی و جنوبی به مسابقات لیگ بین‌المللی دفاع شخصی ترکیه خبر داد و بیان کرد: در مسابقه لیگ حرفه‌ای دفاع شخصی کشور که ۲۶ آذر ماه امسال برگزار شد شهرداری دامغان مقام اول، کشت سبد خراسان مقام دوم و مازندران مقام سوم را کسب کردند.  

وی افزود: تیم های اول و دوم به مسابقات بین‌المللی دفاع شخصی ترکیه در فروردین ماه اعزام می‌شوند.  

مربی تیم کشت سبد خراسان، اسامی تیم مبارزه و نمایشی را اعلام کرد و گفت: علی‌اصغر حیدرنیا،  محمد جمالی، رضا عیدیان، حسن ایمانی، علی قوی دل، مرتضی شمس آبادی، امیرمسعود خلیل زاده، امیرحسین کیوان لو، علی کریم آبادی، امید اسماعیل آبادی در تیم مبارزه، مهدی حیدری، رحمان محمدنیا، متین فیضی و علیرضا قائمی در تیم نمایشی حضور دارند.

وی با اشاره به مشکلات مالی این رشته ورزشی اظهار کرد: نبود اسپانسر و حمایت مسئولین از مشکلاتی است که این رشته ورزشی در استان با آن مواجه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خراسان شمالی استانی ورزشی دفاع شخصی دفاع شخصی کشور خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۳۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام مسوول درباره مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی: در میهمانی شخصی رخ داده / ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود / معاون دادستان شیراز: تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه بازداشت شده‌اند

به گزارش صدای ایران از «انتخاب»، در این اخبار ادعاشده بود که در این میهمانی تعدادی پزشک، با مصرف مشروبات تقلبی و دست‌ساز دچار مسمومیت شدند و در این بین یکی از پزشکان زن متخصص پوست و مو در شیراز جان باخته است و تعدادی دیگر به دلیل مسمومیت شدید در بیمارستان بستری شده‌اند.

همچنین در این گزارش اعلام شده که همسر این پزشک که فوق تخصص چشم بوده هر دو کلیه‌اش از کار افتاده و هم اکنون در کما به سر می‌برد.

مهرداد شریفی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در گفتگو با تسنیم، با اظهار بی‌اطلاعی از جزئیات این دورهمی مرگبار، گفت: ظاهراً این اتفاق در یک میهمانی شخصی رخ داده و پزشکان حاضر در این راسم اکثراً از بخش خصوصی بودند.

وی با اشاره به اینکه تمام حاضران در این میهمانی پزشک نبوده‌اند، گفت: ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود. برخلاف آنچه که درباره تعداد مراجعه زیاد به بیمارستان پس از این میهمانی مطرح شده، اما ورودی زیادی به بیمارستان نداشته‌ایم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز خواست که جزئیات بیشتر را از نظام پزشکی جویا شود.

تحقیقات در مورد فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد

در پی وقوع حادثه مسمومیت تعدادی در مهمانی خانوادگی و فوت یک پزشک، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سرپرست دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز از تشکیل پرونده قضایی و ورود قاضی ویژه قتل استان به حا‌دثه مذکور خبر داد.

افشین محمدی دره شوری با بیان اینکه در جریان این پرونده تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه مسمومیت افراد حاضر در این مهمانی در بازداشت به سر می‌برند، گفت: دیگر عوامل، مسببین و معاونین احتمالی جرم نیز تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

وی افزود در این حادثه در مجموع ۶ نفر دچار مسمومیت شده‌اند و از این تعداد یک نفر فوت شده و سایر افر‌اد پس از اقدامات پزشکی در ساعات اولیه حادثه از بیمارستان مرخص شده‌اند.

وی با کذب خواندن بخشی از اطلاعات و حاشیه‌های غیر موثق انتشار یافته در فضای مجازی تأکید کرد: برخی مطالب منتشر شده گمانه زنی و اطلاعات فاقد اعتبار است و تنها دستگاه‌های متولی و مسئول با در نظر گرفتن حقوق شهروندی افراد و وضعیت تحقیقات پرونده اجازه ارائه اطلاعات را دارند.

دیگر خبرها

  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • مقام مسوول درباره مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی: در میهمانی شخصی رخ داده / ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود / معاون دادستان شیراز: تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه بازداشت شده‌اند
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • درخشش ۵۰۰ دانش‌آموز خراسان شمالی در المپیادهای ملی
  • رشد ۱۰۴ درصدی تولیدات پتروشیمی شیراز
  • همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • نایب قهرمانی ایتالیا در یورو 2000 به روایت کارتون / فیلم
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی