Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم‌های میلان و یوونتوس با تساوی بدون گل خاتمه یافت و یوونتوس که یک بار دیگر در شکست دادن تیمی از جمع چهار تیم برتر سری آ ناکام ماند، نتوانست به رده چهارم لیگ صعود کند.

طرفداری | ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس که تیمش امشب در سن سیرو یک بازی تدافعی مقابل میلان به نمایش گذاشت، در مصاحبه با DAZN از اهمیت حفظ فاصله هفت امتیازی با روسونری گفت و از رتبه تیمش تا ماه ژانویه ابراز رضایت کرد:

بازی خوبی بود و نتیجه‌ای عادلانه رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جدالی با یکی از رقبای مستقیم بود و شکست در این بازی می‌توانست فاصله ما با میلان را به ده امتیاز برساند. این موضوع می‌توانست منفی باشد. باید در یک سوم تهاجمی، آرام‌تر و متمرکزتر باشیم اما عجول هستیم و توپ‌های آخر را اشتباه می‌فرستیم. فکر می‌کنم در نیمه دوم مقابل میلانی که خوب کار کرد، بهتر بودیم و حضور در این جایگاه پس از جدال رفت و برگشت با میلان، خوب است. خوشحالم چون بچه‌ها مثل یک تیم بازی کردند و می‌دانستند در حرکات تهاجمی و تدافعی، چه زمانی توپ را کنترل کنند. وضعیت خوبی داریم. اعتماد به نفس بازیکنان افزایش یافته چون توانسته‌ایم در ۱۲ بازی اخیر، ۸ کلین‌شیت کسب کنیم و این نشانه مثبتی است. 

یوونتوس در دو دیداری که مکس الگری به علت محرومیت روی نیمکت حضور نداشت و مارکو لاندوچی، دستیار او از کنار خط به هدایت بازیکنان پرداخت، توانست ۸ گل به ثمر برساند و نمایشی کاملا تهاجمی داشت. الگری به شوخی در این باره گفت: 

 شاید بهتر باشد لاندوچی را به جای من روی نیمکت بگذاریم چون وقتی من روی نیمکت باشم، هیچ وقت چهار گل نمی‌زنیم! شاید من مشکل اصلی هستم (خنده)! واقعیت هنوز پابرجاست. ما نباید مغرور شویم. من تیمی را تحویل گرفتم که یک لوکاتلی به آن اضافه شد و یک رونالدو از آن کم شد. با توجه به نحوه شروع فصل، الان از حضور در جایگاه کنونی (پنجم) خوشحالم و خواهیم دید در پایان ماه فوریه چه می‌شود. توانستیم ماه ژانویه را به خوبی به پایان برسانیم. بازی مقابل میلان یکی از دیدارهایی بود که هر اتفاقی می‌توانست در آن بیفتد. ما فاصله هفت امتیازی‌مان با میلان را حفظ کردیم و این کار مهمی بود. باید انسجام تیمی‌مان را حفظ کنیم. 

سرمربی بیانکونری درباره وضعیت بازیکنانی چون روگانی، دیبالا و فدریکو کیه زا گفت:

 روگانی بازیکنی است که طی دو فصل اخیر عملا بازی نکرده بود اما حالا به یک بازیکن آرام و مطمئن تبدیل شده است. او اعتماد به نفس خوبی دارد و برای ماندن در یوونتوس مشتاق است. دنیله امشب عالی بازی کرد و قطع توپ‌هایی که داشت، مثل یک مدافع واقعی بود. روگانی شایسته قرارگیری در ترکیب اصلی یوونتوس است. دیبالا هم بازی خوبی داشت؛ او دچار مشکلات گوارشی شده بود اما به هرحال بازی کرد. چمن ناهموار سن سیرو برای دیبالا هم‌چون سایر بازیکنان تکنیکی، مشکلاتی ایجاد کرد. امیدوارم فدریکو کیه زا که امروز جراحی کرد، موفق و سالم باشد. کیه زا بازیکن مهمی است.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۳۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور، درباره آخرین اقدامات برای تامین امنیت مرزبانان، مرزها و مقرهای نظامی اظهار کرد: دستگاه های انتظامی، نظامی و امنیتی راجع به برخی از نقاطی که باید اصلاحاتی صورت بگیرد، جلسات بررسی مختلفی برگزار کردند و نسبت به تأمین امکانات بیشتر مورد نیاز پیش بینی هایی صورت گرفت از جمله اینکه ساختمان ها باید بهبود می یافتند که پیش بینی شده و به لحاظ هماهنگی هایی که باید در سطح منطقه انجام شود، اقدامات و برنامه هایی در دستور کار قرار گرفت.

وحیدی در گفتگو با شفقنا، ادامه داد: مهم ترین مشکل این است که تروریست ها از خارج مرزهای ما به کشور وارد می شوند و وقتی با نیروهای امنیتی و انتظامی برخورد می کنند بلافاصله فراری می شوند لذا در صحبت هایی که با دوستان پاکستانی داشتیم قرار شد که با هماهنگی بیشتر جلوی این کار گرفته شود.

وی گفت: در سفر اخیر رییس جمهور به پاکستان گفت وگوهای بسیار خوبی با مسئولین مختلف امنیتی در سطوح مختلف انجام شد، نظرها یکی بود و هر یک بر ضرورت برقراری امنیت تأکید داشتند و هر دو هم نظر بودند که جریانات تروریستی که در داخل ایران و پاکستان عملیاتی را مرتکب می شوند، هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند.

وحیدی بیان کرد: توافقات بسیار خوبی هم در هماهنگی های هر چه بیشتر در برخورد با گروه های تروریستی در کنترل مرز و هم هماهنگی های اطلاعاتی بیشتر صورت گرفت که امیدواریم در عمل شاهد نتایج بسیار خوبی باشیم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901444

دیگر خبرها

  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • میلان از استخدام خولن لوپتگی منصرف شد
  • تصمیم غیرمنتظره: ستاره میلان جدا می‌شود
  • جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد؛ شانس بالای یوونتوس برای آغار همکاری با تیاگو موتا
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم