Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - گریگوری لیسنکو کارشناس ارتباطات اظهار داشت که افزایش طول عمر سیم کارت، می‌تواند کیفیت ارتباطات را کاهش دهد.

به گزارش سایت techguide، لیسنکو خاطرنشان کرد که سیم کارت وسیله‌ای برای ذخیره اطلاعات است و به نوعی می‌توان آن را با هارد دیسک رایانه مقایسه کرد، به همین دلیل افزودن اطلاعات جدید یا حذف برخی از داده ها، بر عملکرد و فعالیت سیم کارت تأثیر می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیسنکو تاکید کرد که طول عمر سیم کارت به طور متوسط ۵ سال است و پس از آن بهتر است کاربر آن را با یک سیم کارت جدید تعویض کند.

انواع سیم کارت‌ها

سیم‌کارت‌ها در طول سال‌های اخیر تکامل یافته‌اند و صرف نظر از اینکه از یک تلفن همراه معمولی یا جدیدترین گوشی هوشمند یا تبلت استفاده می‌کنید، سیم‌کارت‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارد و بسته به گوشی‌تان، باید سیم کارت مخصوص آن را تهیه کنید.

مینی سیم کارت

سیم کارت‌های مینی سیم، سال‌ها است که وجود دارند و حتی امروزه نیز می‌توان آن را در گوشی‌های هوشمند قدیمی یا برخی دستگاه‌ها یافت. اندازه مینی سیم در بین انواع سیم کارت ها، بزرگترین است.

میکرو سیم کارت

سیم کارت‌های میکرو سیم استاندارد این روز‌ها برای اکثر گوشی‌های هوشمند است. همه گوشی‌های هوشمند اندرویدی، امروزه Micro SIM را به عنوان سیم کارت ترجیحی می‌پذیرند. این سیم کارت به طور قابل توجهی کوچکتر از مینی سیم است و به ایجاد گوشی‌های هوشمند کوچکتر، کمک کرده است.

نانو سیم کارت

سیم‌کارت نانو نیز کوچک‌تر از سیم‌کارت میکرو است.

بیشتر بخوانید

مشکل شارژ اندروید را با ۶ روش رفع کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیم کارت گوشی هوشمند گوشی های هوشمند سیم کارت ها مینی سیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۳۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار گودرزی گفت: فروردین‌ماه امسال، زن جوانی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت گفت؛ در مترو قصد داشتم بلیط بخرم که مرد میانسالی نزد من آمد و با چرب زبانی کارتم را برای کمک کردن در پرداخت گرفت، اما ساعتی بعد با پیامک بانکی برداشت پول متوجه شدم که وی یک کارت بانکی دیگر در اختیارم گذاشته است. 

وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام برای تحقیقات میدانی راهی ایستگاه مورد نظر شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته هویت متهم را شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد وی از افراد زیادی سرقت کرده است. 

سردار گودرزی ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند. 

سردار گودرزی گفت: متهم پس از انتقال به پایگاه هفتم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم سرقت از کارت بانکی مال باخته با شگرد تعویض کارت اعتراف کرد. 

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم، برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: چنانچه شهروندان با این شگرد هدف سرقت قرار گرفته‌اند می‌توانند به شعبه اول بازپرسی دادسرای تهران و پایگاه هفتم پلیس آگاهی مراجعه کنند

دیگر خبرها

  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟
  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا