Web Analytics Made Easy - Statcounter

کالولو می گوید میلان باید در بازی های بعدی در فاز هجومی نیز خوب عمل کند. 

پیر کالولو، مدافع راست فرانسوی میلان مشکلی با بازی کردن در مرکز خط دفاعی ندارد. 

طرفداری | پس از تساوی بدون گل میلان مقابل یوونتوس، کالولو با Milan TV مصاحبه ای انجام داد:

در مورد کلین شیت:

این یک آمار مثبت برای همه افراد تیم است و نه فقط برای ما مدافعان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 خوب کار کردیم و باید به این روند ادامه دهیم. 

در مورد بازی در پست مدافع میانی: 

اگر یک بازیکن همیشه به طور مدوام بازی کند، داشتن عملکردی خوب برایش ساده تر می شود. من با رومانیولی در خط دفاعی هماهنگ بودم و به خوبی با او کنار آمدم. به عنوان یک مدافع میانی احساس راحتی می کنم. 

در مورد بازی بعدی با اینتر:

این یک مسابقه مهم برای ما و هواداران است. در مقایسه با دیدار امشب برابر یووه، باید مقابل اینتر در فاز هجومی بهتر عمل کنیم تا سه امتیاز را به دست آوریم. 

اخبار داغ 

پوشش ناجور خانم بازیگر + عکس بهاره رهنما در کنار خواهرش رضا اسدی: یک نیم فصل با توهین و سکوت گذشت؛ 4 ماه دیگر بیشتر نمانده است کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  به بهانه ی انتقال آزمون به لورکوزن ؛ نگاهی به عملکرد سردار در زنیت / فیلم پپ گواردیولا: دوست دارم با لیورپول 40 امتیاز اختلاف داشته باشیم اما در ژانویه ممکن نیست! رسیدن کوین دی بروین به رکورد پاس گل دیوید بکام با 68 بازی کمتر

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۳۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال از دریچه فان؛ اگر ساسولو همیشه مقابل اینتر بازی می کرد

فقط برای سرگرمی

9 هت تریک در کمتر از 2 فصل حضور در سیتی کورس کفش طلای این فصل لیگ برتر اگر ساسولو هر هفته با اینتر بازی می کرد ولی بوکایو ساکا بازیکن کلاس جهانی نیست!  فلش بک به صحبت های مسی، زمانی که بارسلونا به راحتی فاتح لالیگا می شد:
هشتمین قهرمانی لیگ در 11 سال اخیر. ما کاری بسیار مهم انجام داده ایم و شاید به اندازه ای که باید برای آن ارزش قائل نمی شویم اما طی چند سال درک خواهیم کرد که چقدر سخت بود.  پست قهرمانی رئال مادرید در لالیگا در 39 دقیقه در مقایسه پست سه گانه منچسترسیتی از تابستان گذشته تاکنون استوری مارکوس رشفورد برای دکلان رایس! GOAT؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من در حال تماشای تیم مورد علاقه ام در فینال؛

داداشم:

در دیداری که منجر به سقوط بیرمنگام به دسته سوم (لیگ وان) شد، هواداران به درون زمین ریختند و یکی از هواداران یک گل فوق العاده می زند و شادی جمعیت:

وقتی رئیس یهو وارد می شه و می خوای بگی داری سخت کار می کنی:

ساسولو مقابل اینتر VS ساسولو مقابل دیگر رقبا

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو در حضور آزمون
  • تساوی رم و یوونتوس با حضور 28 دقیقه‌ای آزمون؛ بانوی پیر از لیگ قهرمانان جا ماند
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو با حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • پوستکوعلو: مقابل لیورپول بلاخره با سبک همیشگی بازی کردیم
  • توقف میلان مقابل جنوا در ماراتن گلزنی سن‌سیرو
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • فوتبال از دریچه فان؛ اگر ساسولو همیشه مقابل اینتر بازی می کرد
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • بلیت سوپرکاپ را رزرو کن؛ ترکیب احتمالی میلان برای بازی با جنوا