Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – پس از آن که میزبانی رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا ۲۰۲۲ با درخواست مسئولان استان آذربایجان غربی به شهر ارومیه اعطا شد، موضوع بدهی قدیمی و چند میلیاردی باشگاه شهرداری ارومیه که از سال ۱۳۹۵ و از زمان حضور خانواده تراویسا در این تیم دوباره داغ شد؛ چرا که اکنون حضور این تیم پرطرفدار در جام باشگاه‌های آسیا منوط به پرداخت بدهی‌های قبلی به مربی و بازیکنان خارجی‌اش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با نگاهی به لیست باشگاه‌های محروم از سوی فدراسیون جهانی والیبال، تیم شهرداری ارومیه به دلیل ۴ تخلف در پرونده‌های خارجی با محرومیت مواجه شده است. یکی از بازیکنانی که طلب سنگینی از این باشگاه دارد «اولی‌پکا اویانسیوو»، پشت خط‌‌زن تیم ملی فنلاند است که با قراردادی یکساله به عضویت تیم شهرداری ارومیه درآمده بود.

از مبلغ قرارداد این قطر پاسور فنلاندی حدود ۱۳۲ هزار یورو باقی مانده بوده که با عدم پرداخت از سوی باشگاه ارومیه‌ای ماهیانه ۵ درصد به این مبلغ اضافه شده و اکنون به ۱۶۶ هزار یورو رسیده است و اکنون باشگاه باید مبلغی نزدیک به ۵ میلیارد تومان دیگر بپردازد.

طبق آخرین اولتیماتوم فدراسیون والیبال باشگاه شهرداری ارومیه تا آخر دی ماه فرصت داشت تا با پرداخت بدهی‌های خود آماده میزبانی از جام باشگاه‌های آسیا شود، اما گویا هنوز این امر محقق نشده است.

اویانسیوو در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان در پاسخ به این سوال که آیا از طرف باشگاه ارومیه‌ای تماسی برای پرداخت طلب گرفته شده، اظهار داشت: باشگاه شهرداری ارومیه تاکنون پولی بابت طلب به من پرداخت نکرده است و واقعا متعجبم که چرا چنین وضعیتی پیش آمده و این باشگاه در طول ۵ سال اخیر به پرداخت حقوق بازیکنش بی‌توجهی می‌کند.

این قطر پاسور فنلاندی در واکنش به از دست رفتن میزبانی ارومیه از جام باشگاه‌های آسیا و اینکه تلاشی برای مذاکره و توافق از طرف شهرداری ارومیه صورت گرفته، خاطرنشان کرد: هیچ مذاکره‌ای با من نداشته‌اند و این موضوع تقریبا برایشان اهمیتی ندارد. میزان طلبم زیاد است و فکر نمی‌کنم این باشگاه توان پرداخت این مبلغ را داشته باشد.

لازم به ذکر است جام باشگاه‌های آسیا در نیمه دوم اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد و علاوه بر تیم قهرمان لیگ برتر ۱۴۰۰ ایران، امکان حضور یک تیم دیگری از ایران به عنوان میزبان رقابت‌ها وجود دارد. بیشتر بخوانید: رونمایی از بدهی چند میلیاردی شهرداری ارومیه به بازیکن فنلاندی؛ یک هفته تا خداحافظی با میزبانی از جام باشگاه‌های آسیا

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جام باشگاه های آسیا شهرداری ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۴۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا در نشست با شهرداران شهرهای یاسوج، دهدشت و دوگنبدان گفت: وصول عوارض آلایندگی کار سخت و طاقت فرسایی است و انتظار مردم از مسئولان هزینه کرد این اعتبارات در حوزه عمرانی و مبلمان شهری توسط شهرداری های استان است. وی افزود: سال گذشته از محل عوارض، مالیات و حق آلایندگی مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان به شهرداری های استان پرداخت شد.
معاون عمرانی استانداری با اشاره به اینکه گاهی مبالغ پرداخته شده صرف پرداخت حقوق کارگران شده است، ادامه داد: دغدغه ما مصرف بهینه این تخصیص‌ها و جهت دهی به سمت طرح های عمرانی است.
روستا بیان کرد: انتظار می رود شهرداری های سه شهر بزرگ استان فهرستی از طرح های عمرانی برای بهبود فضای شهری ارائه دهند تا از محل آلایندگی، اعتبارات اختصاص یابد.

دیگر خبرها

  • ️شیخ غلامرضا حسنی نماد هویت و تاریخ مجاهدت در شهر ارومیه است
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه ساماندهی و تعیین تکلیف شوند
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا
  • پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد