Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین شیرمحمدیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سرقت علائم ترافیکی جاده ها نشات گرفته از مشکلات اقتصادی و تورم بالاست لذا پس از بازدید از یک کارگاه تولید قطعات پلاستیکی و فایبرگلاس تولید علائم ترافیکی از این جنس به وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری پیشنهاد شد.

وی ادامه داد: به صورت آزمایشی نمونه هایی از پایه‌های تابلوهای علامت ترافیکی تولید کرده و به تهران فرستاده ایم و منتظر تایید نهادهایی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مشهد گفت: این پایه‌های تابلو انعطاف پذیر، سبک و مانند سپر خودرو از جنس فایبرگلاس هستند لذا غیرقابل بازیافتند و سرقت آنها توجیه ندارد.

شیرمحمدیان به افزایش سرقت علائم ترافیکی در جاده‌های این شهرستان اشاره کرد و افزود: علائم ترافیکی جاده ای به صورت مرتب نصب و جایگزین می‌ شود اما سرقت مکرر و شبانه علائم، توان نصب مجدد را از ما گرفته است و از نیروی انتظامی درخواست می کنیم که گشتهای خود را در این جاده ها به ویژه در ساعات شب، افزایش دهد.

وی اضافه کرد: علاوه بر پایه حفاظهای کنار جاده‌ای، که آهن شماره ۱۴ است، پایه های فلزی علائم جاده ای از دیگر اقلام مورد دستبرد سارقان است و دزدان آنها را با فرزهای شارژی برش داده و در قالب ضایعات آهن به قیمت کیلویی ۱۰ تا ۲۰ هزار تومان به فروش می رسانند.

او طول راه های اصلی و فرعی شهرستان مشهد را ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر عنوان کرد و گفت: ۸۰۰ کیلومتر از این میزان شامل آزادراه و بزرگراه های مهم و پرتردد و یا همان راه های شریانی است.

برچسب‌ها مشهد وزارت راه و شهرسازی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد وزارت راه و شهرسازی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی مشهد وزارت راه و شهرسازی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی علائم ترافیکی جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۴۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند

تین نیوز

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مدرک مورد نیاز را برای دریافت کارت هوشمند رانندگی ناوگان عمومی اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز، بر اساس بخشنامه تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای که به امضای داریوش امانی رئیس این سازمان رسیده، مدرک مورد نیاز برای دریافت کارت هوشمند رانندگی، به مدت یک سال از تاریخ ابلاغ این بخشنامه و برای آخرین بار،  سوم راهنمایی، سیکل، پایان دوره متوسطه اول و یا معادل آن اعلام شد.

برای اطلاع از جزییات بیشتر بخشنامه زیر را بخوانید.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جلوگیری از رها شدگی پایه و اساس بسیج هنرمندان باشد
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • اجرای ۱۸ طرح ابنیه فنی و پل در محور‌های مواصلاتی
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • هوشمندسازی و مجازی‌سازی فرآیند حمل و نقل کالا در یزد
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • ◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند
  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند