Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - علی اصغر انجیدنی گفت: افزایش چشمگیر سویه جدید امیکرون در کشور، بیانگر به صدا درآمدن زنگ خطر موج ششم کرونا با سویه غالب امیکرون در خراسان رضوی و کشور است.

در حال حاضر شاهد آن هستیم که در تمام کشور موارد شناسایی شده سویه امیکرون افزایش چشمگیری یافته است و کم کم سویه امیکرون به عنوان سویه غالب مبتلایان به بیماری کرونا شناخته می‌شود بنا بر این سویه امیکرون از هر زمانی به ما نزدیکتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: براین اساس در قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد که به صورت شبانه‌روزی فعال است همزمان با هماهنگی تمام قرارگاه‌های دانشگاه‌های استان تلاش کردیم که ضمن ایجاد و کسب آمادگی لازم برای موج احتمالی بعدی، اقداماتی که نیاز است به فوریت انجام گیرد.

دبیر قرارگاه مدیریت کرونا در استان خراسان رضوی گفت: تکمیل واکسیناسیون و دریافت دُز سوم یکی از اصلی‌ترین موارد پیشگیری از همه گیری شدید بیماری کروناست که در دستور کار قرارگاه مزبور قرار گرفته است همچنین تشویق افرادی که هنوز دُز اول و دوم واکسن کرونای خود را دریافت نکرده اند برای واکسیناسیون مورد تاکید است.

انجیدنی گفت: هم‌اکنون متوسط دریافت دُز سوم واکسن کرونا در استان خراسان رضوی حدود ۲۰ درصد جمعیت واجد شرایط است که این میزان باید افزایش یابد.

 

انتهای پیام//م.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا سویه امیکرون بیماران کرونایی سویه امیکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۴۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی برداشت ۲۸۰۰ تُن گل محمدی در خراسان رضوی

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، محمد میری در گفتگویی با بیان اینکه سطح زیر کشت گل محمدی این استان به دلیل خشکسالی و افت چاه‌های آبیاری حدود ۱۰ درصد کاهش یافته است، اظهارکرد: سطح زیر کشت گل محمدی در استان خراسان رضوی از هزار و ۳۲۷ هکتار در سال ۱۴۰۱ به حدود یک هزار و ۲۰۰ هکتار در سال ۱۴۰۲ کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه برداشت گل از اواسط اردیبهشت ماه جاری در مناطق گرمسیر به ترتیب تا سایر مناطق آغاز می‌شود، بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال حدود ۲ هزار و ۸۰۰ تن گل محمدی تر در استان برداشت شود.

معاون جهاد کشاورزی خراسان رضوی ادامه داد: اکنون در استان تعداد ۲۵ واحد صنایع بزرگ گلاب‌گیری و فراوری گل محمدی و حدود ۳۰۴ واحد سنتی فعالیت می‌کنند.

میری بیان اینکه میزان اشتغالزایی در طول دوره برداشت گل محمدی حدود ۴۲۰ هزار نفر روز است، اظهار کرد: امسال تولید گل محمدی در خراسان رضوی، ۲ هزار و ۸۰۰ تن پیش‌بینی شده است.

وی گفت: حدود ۶۰ درصد گل محمدی تولیدی استان فراوری شده و به تولید گلاب می‌رسد و خراسان رضوی از نظر سطح زیر کشت گل محمدی رتبه پنجم در میان سایر استانهای کشور را دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901375

دیگر خبرها

  • طلایی شدن بانوی تیرانداز خراسان رضوی
  • پیش‌بینی برداشت ۲۸۰۰ تُن گل محمدی در خراسان رضوی
  • افزایش ۵۰ درصدی ساخت کلاس در خراسان رضوی نسبت به سال قبل
  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۲۰ درصدی صادرات غیر نفتی خراسان رضوی
  • مشارکت عشایر برای افزایش تولید/ پیش بینی تولید ۷ هزار تن گوشت قرمز در خراسان شمالی
  • وزیر کار : لایحه امنیت شغلی کارگران به مجلس می‌رود
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • آیا باید از سرایت ویروس آنفلوانزای پرندگان به گاوها نگران باشیم؟
  • تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی