Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - مهدی کمال نیا گفت: از ۱۳ فروردین امسال وزیر وقت جهاد کشاورزی بسته بندی مرغ و عرضه آن به صورت قطعه بندی را ممنوع اعلام کرد و در این باره باید قانون انتزاع اجرا می‌شد.

به گفته معاون اجرایی تعزیرات حکومتی استان تهران از ابتدای امسال تا به امروز ۸ هزار و ۳۱۰ پرونده برای گرانفروشی مرغ در تهران تشکیل شده که از این تعداد به ۷ هزار و ۶۷۷ پرونده رسیدگی و در مجموع ۷ میلیارد تومان نیز علیه متخلفان جریمه به عنوان مجازات تعیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر عسکری مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی از جریمه ۲۱۹ میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه مرغ در استان کرمانشاه خبر داد که پرونده یک کشتارگاه مرغ به اتهام عرضه خارج از شبکه ۴۵ هزار و ۲۱۴ کیلوگرم گوشت مرغ از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت به شعبه ۶ بدوی تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ارجاع شده بود که شعبه مذکور با توجه به عدم ارائه مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز دانسته و متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۲۱ میلیارد و ۹۲۶ میلیون تومان محکوم کرد.

بیشتر بخوانید

فغان تعزیرات از عملکرد سازمان جهاد کشاورزی در بازار مرغ

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی گرانفروشی مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۴۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود

علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور نظارت موثرتر بر بازار، لایحه اصلاحی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات حکومتی با قید دو فوریت موافقت شد تا هم فرایند رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی را تسریع کند و هم ضمانت اجرای محکومیت‌ها و مجازات تعزیرات حکومتی را تقویت کند تا در نهایت نظارت موثرتر بر گران‌فروشی، احتکار و تخلفات دیگر انجام شود.

وی افزود: هیئت وزیران به پیشنهاد بانک مرکزی موافقت کرد که سهمیه ایران در صندوق بین‌المللی پول افزایش یابد تا حق امتیاز و حق رأی ایران حفظ شود.

سخنگوی دولت یادآور شد: پیش از این وزارت آموزش و پرورش، آیین‌نامه‌ای ارتقای مهارت‌آموزی در حوزه آموزش و پرورش ارائه کرده بود که تکالیف متعددی برای دستگاه‌های مختلف دربر داشت و همدلی مناسبی هم از سوی بخش‌های مختلف دولت دریافت کرد و این آیین‌نامه امروز در هیئت وزیران به تصویب رسید. امیدواریم با این اقدام، ارتباط آموزش با صنعت و اشتغال هرچه بیشتر شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان