Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی پناهی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای مهر ماه تاکنون ۲۱۹ میلی متر بارندگی داشته‌ایم که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی افزود: با توجه به اینکه میانگین دوره بلند مدت ۳۰ ساله نیز در استان ۲۱۶ میلی متر است خوشبختانه امسال زمستان نرمالی را تاکنون داشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان اعلام کرد: در این مدت شهرستان مریوان با ۴۴۰ میلی متر بیشترین بارندگی و شهرستان قروه با ۱۰۵ میلی متر کمترین میزان بارندگی را در سال زراعی جاری داشته‌اند.

پناهی خاطرنشان کرد: از لحاظ میزان افزایش بارندگی نیز سروآباد با ۶۲ درصد بیشترین رشد را داشته است اما در این مدت شهرستان‌هایی همچون دهگلان ۲۳ درصد کاهش بارندگی را داشته‌اند.

وی افزود: طی یک هفته اخیر نیز مریوان با ۸۶ میلی متر رکورددار بارش‌ها در استان بود و شهرستان‌های سروآباد با ۶۴ میلی متر و بانه با ۵۹ میلی متر به ترتیب دومین و سومین شهرستان پربارش استان بودند.

پناهی اظهار کرد: در این مدت در سقز ۴۷ میلی متر، سنندج ۴۰، کامیاران ۳۵، دهگلان ۱۹، بیجار و زرینه ۱۷ و قروه ۱۰ میلی متر بارندگی داشتیم.

کد خبر 5407385

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج بارش برف برف و یخبندان سازمان هواشناسی بارش برف برف و کولاک بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه برف و یخبندان برف روبی خطبه های نماز جمعه سیل کرمان آمار کرونا امداد رسانی اردبیل عکس استانها میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۴۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی اخیر میانگین ۴۸ میلی مترباران در استان کرمانشاه  برجای گذاشت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سعید قاسمی گفت :  بیشترین میزان بارندگی از شهر روانسر با ۱۰۰ میلی متر گزارش شده است .
شهر‌های ماهیدشت با ۷۴، کرمانشاه با ۶۷، پاوه با ۶۶ و جوانرود با ۶۵ میلی متر بارندگی در رتبه‌های بعدی پربارش‌ترین نقاط استان بودند.
کمترین میزان آن در ایستگاه سومار و به میزان سه میلی متر به ثبت رسیده است.
این سامانه تا عصر امروز در استان فعال خواهد بود
از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون به طور میانگین ۴۴۸ میلی متر بارندگی در استان به ثبت رسیده است که در مقایسه با سال زراعی گذشته این میزان ۲۲ و در مقایسه با دوره بلند مدت ۱۱ درصد افزایش نشان می‌دهد.
قاسمی یادآور شد: این سامانه بارشی در شهر کرمانشاه نیز موجب ۶۷ میلی متر بارش شد که با احتساب این میزان مجموع بارش‌های سال زراعی جاری در این شهر به ۴۷۳ میلی متر رسید که در مقایسه با سال زراعی گذشته ۲۹ درصد افزایش نشان می‌دهد.
قاسمی افزود :  در روز یکشنبه موقتاً از شدت بارندگی در سطح استان کاسته می‌شود؛ اما در روز‌های دوشنبه و سه شنبه، با گذر موج ناپایدار دیگری، مجدداً شاهد بارش‌هایی همراه با رعدوبرق بخصوص در روز دوشنبه و در نیمه شمالی استان خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰ درصدی حجم آب سد‌های کردستان
  • مریوان رکوردار بارش باران/کاهش کیفیت هوا و دید افقی در کردستان
  • ۴۸ میلی متر میانگین بارش در استان کرمانشاه/ روانسر با ۱۰۰ میلی متر رکورددار است
  • بارش ۴۸ میلی متری باران برای کرمانشاه
  • مریوان رکورددار بارش باران در کردستان
  • سامانه بارشی اخیر میانگین ۴۸ میلی مترباران در استان کرمانشاه  برجای گذاشت
  • ثبت ۱۰۸ میلی‌متری باران در رومشکان
  • ثبت بارندگی در ۱۱ نقطه خوزستان
  • جزئیات بارندگی‌ها در لرستان/ ثبت بیشترین بارش‌ها در رومشکان
  • اصفهان رکوردار بارندگی‌های شب گذشته