Web Analytics Made Easy - Statcounter

"حسین معمارنیا» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: فاز دوم مجتمع تصفیه آب شرب شهر فرمهین از جمله طرح‌هایی است که حدود ۴۰ میلیارد ریال اعتبار اعتبار نیاز دارد.
 وی تاکید کرد: مجتمع اداری فرمانداری نیز اکنون یا پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی همراه است که بر اساس برآوردهای اولیه به ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار فراهان بیان داشت: ساختمان هواشناسی ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای تکمیل آن باید ۲۵ میلیارد ریال اعتبار از محل فرمانداری، سازمان هواشناسی کشور، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و همچنین اداره کل راه و شهرسازی تامین که پیش بینی می‌شود دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.
 معمارنیا ادامه داد: ساختمان اداری بهداشت و درمان فراهان با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی، نیازمند ۱۵ میلیارد ریال اعتبار است و سالن ورزشی طبقاتی این شهرستان نیز تاکنون ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای بهره برداری از این طرح نیز باید ۲۰ میلیارد ریال اعتبار تزریق شود.
 وی، ضمن تقدیر از مشارکت خیران در راستای ساخت و تکمیل طرح‌های عمرانی فراهان خاطر نشان کرد: یک مجموعه ورزشی در این شهرستان از سوی یک خیر در حال ساخت است که اکنون با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی همراه است.

شهرستان فراهان به مرکز شهر فرمهین بالغ بر ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد و در ۴۵ کیلومتری شمال اراک (مرکز استان مرکزی ) واقع شده است.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی طرح های عمرانی فراهان افتتاح پروژه اعتبار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی طرح های عمرانی اراک استان مرکزی طرح های عمرانی فراهان افتتاح پروژه اعتبار میلیارد ریال اعتبار پیشرفت فیزیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۴۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ اسماعیلی گفت: نگهداری راه‌ها اعم از راه‌های فرعی و اصلی از مهمترین وظایف راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است.

وی افزود: با توجه به اعتبارات تخصیص یافته بازسازی و روکش رویه راه‌ها نیز از دیگر مواردی است که همواره مورد توجه است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اولویت اصلی راهداری را حفظ ایمنی راه‌ها عنوان کرد و گفت: با اعتبارات تخصیص داده شده، بخشی از آزادراه زنجان به قزوین طی قراردادی که در سال گذشته منعقد شد بازسازی و بهسازی شد.

اسماعیلی به برگزاری مناقصه ۳۵ کیلومتر از آزادراه زنجان به قزوین از کیلومتر صفر تا ۳۵ در باند شمالی و جنوبی آن طی امسال  اشاره کرد و گفت: در ۲ لاین این آزادراه به طول ۳۵ کیلومتر بهسازی و روکش انجام خواهد شد که با تعیین شدن نتیجه مناقصه و پیمانکار، حدود ۷۰ درصد مشکلات آزادراه مرتفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه استان زنجان پنج هزار و ۸۰۰ کیلومتر از کل راه‌های کشور را به خود اختصاص داده است، خاطر نشان کرد:۲۰۰ کیلومتر از این راه‌ها آزادراه، ۱۴۰ کیلومتر بزرگ‌راه، ۳۵۰ کیلومتر محور اصلی، ۹۵۰ کیلومتر راه فرعی و ۴ هزار و ۲۰۰ کیلومتر آن راه روستایی است.

دیگر خبرها

  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • نیاز به ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های پیشگیری از سیل در اصفهان
  • آبیاری ۴۰۰ هکتار از اراضی و باغات در بخش ناغان
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر