Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرماندار کوهرنگ گفت: بازسازی مناطق زلزله زده کوهرنگ به طور کامل متوقف و تعطیل شده است و با پایان فصل سرما مجددا کار آغاز می‌شود. - اخبار استانها -

مرتضی زمانپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با اشاره به بارش شدید برف در روزهای اخیر در شهرستان کوهرنگ اظهار داشت: بارش برف موجب متوقف شدن کار ساخت و ساز در مناطق زلزله‌زده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کوهرنگ افزود: کار تخریب و بازسازی منازل آسیب‌دیده در بخش مرکزی و دوآب‌صمصامی به طور کامل تعطیل شده و در بخش بازفت ادامه دارد.

وی ادامه داد: پیشرفت در کار ساخت و ساز منازل آسیب‌دیده در حد دیوار،سقف، کف و در برخی مناطق در حد آواربرداری است و هنوز هیچ ساختمانی به طور کامل ساخته نشده است.

زمانپور گفت: با پایان فصل سرما و یخبندان و مساعد شدن هوا کار ساخت و ساز مجدد آغاز می‌شود.

فرماندار شهرستان کوهرنگ در پایان اشاره کرد:مردم زلزله‌زده در منازل دوستان و آشنایان اسکان داده شده‌اند و هیچ فردی در چادر زندگی نمی‌کند.

به گزارش تسنیم، حدود ساعت 6 صبح دوازدهم مهرماه سال جاری زلزله‌ای به بزرگی 5.7 ریشتر در 33 کیلومتری چهلگرد و در عمق 10کیلومتری زمین رخ داد و  شهرستان کوهرنگ را لرزاند در این زلزله 106 روستای کوهرنگ دچار خسارات فراوانی شدند.

راه ارتباطی 29 روستای کوهرنگ همچنان مسدود استنبود اعتبارات و تجهیزات لازم ارتقاء اینترنت را در "کوهرنگ" با مشکل روبه‌رو کرده استامام جمعه شهرکرد: سردی هوا زندگی را برای مردم زلزله‌زده کوهرنگ سخت کرده است

گفتنی است در روند بازسازی مناطق زلزله‌زده شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری، 496 مورد خانه زلزله‌زده کار تخریب و بازسازی باید انجام شود.

انتهای پیام/7540/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مناطق زلزله زده شهرستان کوهرنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۴۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ اسماعیلی گفت: نگهداری راه‌ها اعم از راه‌های فرعی و اصلی از مهمترین وظایف راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است.

وی افزود: با توجه به اعتبارات تخصیص یافته بازسازی و روکش رویه راه‌ها نیز از دیگر مواردی است که همواره مورد توجه است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اولویت اصلی راهداری را حفظ ایمنی راه‌ها عنوان کرد و گفت: با اعتبارات تخصیص داده شده، بخشی از آزادراه زنجان به قزوین طی قراردادی که در سال گذشته منعقد شد بازسازی و بهسازی شد.

اسماعیلی به برگزاری مناقصه ۳۵ کیلومتر از آزادراه زنجان به قزوین از کیلومتر صفر تا ۳۵ در باند شمالی و جنوبی آن طی امسال  اشاره کرد و گفت: در ۲ لاین این آزادراه به طول ۳۵ کیلومتر بهسازی و روکش انجام خواهد شد که با تعیین شدن نتیجه مناقصه و پیمانکار، حدود ۷۰ درصد مشکلات آزادراه مرتفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه استان زنجان پنج هزار و ۸۰۰ کیلومتر از کل راه‌های کشور را به خود اختصاص داده است، خاطر نشان کرد:۲۰۰ کیلومتر از این راه‌ها آزادراه، ۱۴۰ کیلومتر بزرگ‌راه، ۳۵۰ کیلومتر محور اصلی، ۹۵۰ کیلومتر راه فرعی و ۴ هزار و ۲۰۰ کیلومتر آن راه روستایی است.

دیگر خبرها

  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • ایمن‌سازی کرمانشاه ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • سازه‌های کشور باید در برابر زلزله‌های ۸ ریشتری مقاوم باشند
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی