Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیف‌الله صمدیان و شهاب‌الدین عادل، دو سخنرانِ برنامه بزرگداشت اکبر عالمی، استاد فقید سینما در چهلمین جشنواره فیلم فجر خواهند بود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، چهلمین جشنواره فیلم فجر، در بخش فرهنگی خود، با برپایی نکوداشت‌ هنرمندان فقید سینمای ایران، به‌طور ویژه و تخصصی، به بررسی فعالیت این سینماگران خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این برنامه‌ها، به نکوداشت زنده‌یاد اکبر عالمی اختصاص دارد که بر اساس برنامه‌ای که متعاقبا اعلام می‌شود، در یکی از روزهای جشنواره و در قالب سلسله نشست‌ها و سخنرانی‌هایی با عنوان «نقش ماندگار»، دستاوردهای هنری و نقش او در ارتقای سینمای ایران مورد واکاوی قرار خواهد می‌گیرد.

در نشست نکوداشت مرحوم اکبر عالمی، سیف‌الله صمدیان و شهاب‌الدین عادل، با موضوع «آموزش ماندگار در سینما» سخنرانی خواهند کرد. این نشست در جریان چهلمین جشنواره فیلم فجر در برج میلاد برگزار خواهد شد.

اکبر عالمی، متولد تیرماه ۱۳۲۴ در اهواز، مجری و کارشناس تلویزیون، استاد دانشگاه تربیت مدرس و کارگردانی بود که غالب کارهایش در ژانر مستند عرضه شده‌اند. او فارغ‌التحصیل رشته سینما از دانشکده هنرهای دراماتیک و دارای مدرک دکترای سینما از انگلستان بود. او از سال ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۶، عضو فرهنگستان هنر و فرهنگستان زبان و ادب فارسی بود.

عالمی در ۲۲ مهر ۱۳۹۹ به علت ابتلا به بیماری کرونا در گذشت.

چهلمین جشنواره فیلم فجر در دو بخش فرهنگی و رقابتی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن به دبیری دکتر مسعود نقاش‌زاده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام //

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر جشنواره فیلم سینمای ایران جشنواره فیلم فجر برج میلاد استاد دانشگاه فرهنگستان هنر فرهنگستان زبان و ادب فارسی ابتلا به بیماری ۲۲ بهمن ابتلا به بیماری استاد دانشگاه تلویزیون جشنواره فیلم فجر فرهنگستان زبان و ادب فارسی سیف الله صمدیان اکبر عالمی شهاب الدین عادل چهلمین جشنواره فیلم فجر اکبر عالمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۴۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش صداوسیما به ادعای هک شدن

به گزارش همشهری آنلاین، روابط عمومی سازمان صدا و سیما اعلام کرد: صوتی که در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو پخش شده مربوط به یکی از بخش‌های این بزرگداشت بوده است.

صدا و سیما تاکید کرده است که هیچ صوت خارجی به سیگنال دریافتی از استان فارس اضافه نشده است.

کد خبر 849101 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم اینترنت - هکر تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • واکنش صداوسیما به ادعای هک شدن
  • روایتی از معلم شهید حاج علی اکبر شمشیری
  • شبکه خبر ۲ هک نشده است
  • ترمیم خط انتقال آب ۲۰۰ خانوار روستای دشت اکبر دهلران
  • نمایش مستند «مدرسه در دست بچه ها» در موزه سینما
  • خط آب روستای «دشت‌اکبر» متصل شد
  • طرز تهیه اکبر جوجه با رب انار در خانه + ویدئو | راز خوشمزه شدن اکبر جوجه به روش شمالی‌ها | سس ناردون چیست ؟
  • (ویدیو) فیلم رقص آذری حامد آهنگی و بازیگر سرشناس ! / همه به وجد آمدند
  • افشای نمرات تحصیلی رائفی پور؛ نمره ۱۳ در درس توسعه اقتصادی
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است