Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@03:52:30 GMT

قیمت هر دانه تخم مرغ حدود ۲ هزار تومان

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۴۹۹۶

قیمت هر دانه تخم مرغ حدود ۲ هزار تومان

باشگاه خبرنگاران جوان یزد - نعمت الله جعفری گفت: تولید روزانه تخم مرغ در استان ۹۸ تن است که ۵۰ تن آن مصرف داخلی و مابقی به استان‌های همجوار ارسال می‌شود.

او با اشاره به تعهد کارخانه سیمرغ به استان برای تأمین روزانه ۱۲.۵ تن تخم مرغ تأکید کرد که از این میزان حدود ۳ درصد به صورت بسته بندی روانه بازار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری از تداوم گشت مشترک بازرسی برای آگاهی از روند عرضه و قیمت تخم مرغ خبر داد.

او گفت: در این بازرسی علاوه بر کنترل و نظارت بر قیمت‌ها به تاریخ مصرف و بر نحوه توزیع تخم مرغ، صدور فاکتور فروش و لحاظ کردن قیمت‌ها کنترل و نظارت می‌شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد با تأکید بر اینکه هیچگونه کمبودی در عرضه توزیع تخم مرغ وجود ندارد، گفت: رصد روزانه بازار و شبکه توزیع از جمله موضوعات مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول نرخ مصوب تخم مرغ را برای هر کیلو ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد.

جعفری گفت: قیمت تخم مرغ بسته بندی شده نیز دارای قیمت رسمی بوده که در سایت وزارت جهاد کشاورزی قابل مشاهده است.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تخم مرغ جهاد کشاورزی تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۴۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ترجیحی

بر اساس اصلاحیه مصوبه هییت وزیران برنج و روغن خام به لیست کالا‌های مشمول دریافت ارز ترجیحی ۲۸۵۰۰ تومانی اضافه شد.

به گزارش تسنیم بر اساس اصلاحیه مصوبه هیئت وزیران برنج و روغن به لیست کالا‌های مشمول دریافت ارز ترجیحی ۲۸۵۰۰ تومانی در سال جاری اضافه شد.

در لیست قبلی دانه‌های روغنی مَشمول ارز ترجیحی بود، اما روغن خام در این لیست قرار نداشت که با اصلاحیه صورت گرفته به همراه برنج به این لیست اضافه شد.

در لیست قبلی انواع گوشت تازه یا سرد کرده گوساله و گوسفند، گندم معمولی، جو، ذرت دامی، دانه سویا، دانه کلز، دانه پنبه، دانه آفتابگردان برای روغن کشی، دانه گلرنک، شکر تصفیه شده، کنجاله سویا، کنجاله پنبه، کنجاله آفتابگردان، کنجاله کلزا، کنجاله گلرنگ، کود سوپرفسفات، کود کلریدو پتاسیم، کود سولفات پتاسیم، فسفات دی آمینیوم، مولد‌های دام و طیور آبزیان و مواد ژنتیکی مشمول دریافت ارز ترجیحی برای سال جاری بود.

دیگر خبرها

  • ترنم دانه‌های باران بر شهر سنندج
  • اعلام قیمت خرید تضمینی کلزا در گلستان
  • برنج و روغن شامل ارز ترجیجی شد
  • انتقاد صاحبان کارخانه‌های شن و ماسه خوی نسبت به وجود مافیا در این صنعت
  • آیا آجیل ها آفلاتوکسین دارند ؟
  • بازگشت برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ترجیحی
  • قیمت پراید «عجیب» شد/ گرانی بی‌سابقه قیمت خودرو در بازار
  • معاملات مسکن در تهران از طریق دلار و بیت‌ کوین!
  • ثبت رکورد تولید و برداشت دانه روغنی کلزا در ایلام
  • با 7 بمب منیزیم آشنا شوید