Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی یوسف پورآذری بعنوان مشاور و رئیس دفتر ویژه وزیر راه و شهرسازی منصوب شد.

به گزارش برنا، هادی یوسف پورآذری طی حکمی از سوی رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، بعنوان « مشاور و رئیس دفتر ویژه وزیر» منصوب شد؛ پیش از این یوسف پورآذری مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور اجرایی بود.  

از جمله سوابق اجرایی یوسف پورآذری می‌توان به مشاور ریاست شورای عالی استان ها، مدیریت در سازمان نوسازی شهرداری تهران، عضویت در کمیته های تخصصی ستاد بازآفرینی کلانشهر تهران، رئیس حوزه ریاست در دانشگاه جامع علمی کاربردی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اشاره کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر راه و شهرسازی رستم قاسمی پورآذری وزیر راه و شهرسازی یوسف پورآذری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۵۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد

دفتر آیت‌الله حاج سید محمد علی شیرازی در اطلاعیه ضمن تقاضای دعای خیر از مؤمنان، از وضعیت درمان این عالم ربانی و وخامت حال وی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، دفتر آیت‌الله حاج سید محمد علی شیرازی با صدور اطلاعیه‌ای پیرامون وضعیت درمان این عالم ربانی از وخامت حال وی و بستری در بخش مراقبت‌های ویژه خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است؛ به اطلاع مؤمنین گرامى مى‌رساند که در پى کسالت اخیر آیت‌الله حاج سید محمدعلى شیرازى(دامت برکاته) حال عمومى ایشان وخیم‌تر شده و معظم له کماکان در بخش مراقبت‌هاى ویژه تحت درمان قرار دارند.

این اطلاعیه می‌افزاید؛ جهت سلامتى و شفاى این عالم مجاهد و خدوم از همه مؤمنین ملتمس دعاى خیر هستیم. 

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • خبر خوش وزیر علوم برای نخبگان
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • دستورات رئیس جمهور برای رفع مشکلات مردم جنوب غرب تهران
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد
  • دستور رئیسی برای رفع مشکلات جنوب غرب تهران
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد