Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه «المسیره» اعلام کرد که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن عمق خاک عربستان و امارات را هدف قرار دادند و طی ساعات آتی نیرو‌های مسلح بیانیه مهمی را در این زمینه صادر می‌کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه «المسیره» از هدف قرار دادن عمق خاک عربستان و امارات توسط ارتش و کمیته‌های مردمی یمن خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شبکه اعلام کرد که نیرو‌های مسلح یمن طی ساعات آتی بیانیه مهمی را در این زمینه صادر می‌کنند.

بر اساس این گزارش، المسیره حمله ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به عمق خاک عربستان و امارات را بزرگ و گسترده توصیف کرد. این درحالی است که ساعاتی قبل کانال تلگرامی صابرین نیوز از وقوع چهار انفجار در ابوظبی خبر داد.

طبق این گزارش صدای آژیر هشدار در ابوظبی شنیده شده و سامانه پدافند هوایی امارات نیز فعال شده است. رسانه‌ها اعلام کردند که سامانه پدافند هوایی امارات در بامداد دوشنبه به مقابله با چند راکت پرداخت. برخی رسانه‌ها نیز از حمله پهپادی و موشکی به ابوظبی خبر دادند.

طبق گزارش‌ها تمامی پرواز‌ها به فرودگاه ابوظبی به حالت تعلیق درآمدند. از سوی دیگر، ائتلاف سعودی اعلام کرد: یک موشک بالستیک به جیزان در جنوب عربستان اصابت کرده است. همچنین ائتلاف سعودی مدعی رهگیری و انهدام دو پهپاد در استان الجوف یمن شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ارتش یمن امارات عربستان عمق خاک عربستان و امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۵۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمباران سنگین جنوب لبنان+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی مناطقی از جنوب لبنان را هدف قرار داد.

شبکه المنار گزارش داد که جنگنده های رژیم صهیونیستی در ۱۴ نوبت حومه شهرکهای عیتاالشعب و رامیا و نیز جبل بلاط در جنوب لبنان را بمباران کردند.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد: نیروهای ما اهداف وابسته به حزب الله را در جنوب لبنان هدف قرار دادند.

این در حالی است که پیش از این حزب الله لبنان دو ساختمان را در شهرک آویویم در شمال فلسطین اشغالی آماج حمله های موشکی قرار داده بود.

کد خبر 6087614

دیگر خبرها

  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • حمله موشکی و توپخانه‌ای عربستان به مناطق مرزی یمن
  • درخشش دوباره قایدی در لیگ امارات؛ آمار شگفت‌انگیز باشو
  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  •  عربستان جلسه‌ای درباره آینده غزه برگزار می کند
  • عربستان میزبان مذاکرات چندجانبه درباره آینده غزه
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در نوار غزه
  • بمباران سنگین جنوب لبنان+فیلم