Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، این هواپیما از آفریقای جنوبی پرواز کرده و در فرودگاه "شیپخول" آمستردام بر زمین نشسته بود.

مسافران قاچاق هواپیماها معمولا به‌خاطر سرما و کمبود اکسیژن در ارتفاع زیاد، جان سالم به در نمی‌برند.

خبرگزاری فرانسه به نقل از سخنگوی پلیس نظامی هلند می‌گوید: این مرد که در قسمت چرخ‌های جلو هواپیما زنده یافت شده، به بیمارستان منتقل شده و حال عمومی‌اش مساعد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شگفت‌آور است که او هنوز زنده است.

پلیس هلند ملیت و سن این فرد را اعلام نکرده است.

پروازهای  ژوهانسبورگ-آمستردام حدود ۱۱ ساعت طول می‌کشد و هواپیماهای باربری معمولا یک توقف نیز در نایروبی، پایتخت کنیا دارند.

به گزارش نشریه ایندیپندنت، بنا به گزارش‌های هوانوردی، تنها پرواز "کارگولوکس" از ژوهانسبورگ به مقصد فرودگاه شیپخول، یک توقف در نایروبی داشته اما معلوم نیست فرد مذکور در آفریقای جنوبی وارد هواپیما شده یا در کنیا.

کد خبر 652255 برچسب‌ها قاچاق - قاچاقچی قاچاق خبر مهم آفریقای جنوبی هواپیما هلند

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قاچاق قاچاقچی قاچاق خبر مهم آفریقای جنوبی هواپیما هلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۵۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

رئیس جمهور در پیامی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را به دولت و ملت این کشور تبریک گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور ابراز امیداوری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

نگاه ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است به گزارش تسنیم، «دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا» روز گذشته با حضور رئیس‌جمهور کشورمان و سران برخی کشورهای آفریقایی در تهران برگزار شد و رئیسی در آن مراسم طی سخنانی بیان کرده بود تفاوت معناداری در نگاه جمهوری اسلامی ایران و کشورهای غربی به قاره آفریقا وجود دارد، ما به دنبال همکاری با کشورهای آفریقایی برای این کشورها و پیشرفت آنها هستیم، اما کشورهای غربی به گواهی تاریخ صرفاً به دنبال چپاول منابع و ثروت‌های کشورهای آفریقایی بوده و هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رییسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • ادعاهای مقام سابق موساد درباره جزئیات شبکه مالی مخفی ایران | ماجرای عجیب یک شرکت انگلیسی | ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد!
  • چایی‌های قاچاق به مقصد نرسید
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • رئیس جمهور پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد
  • رئیسی پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد