Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@16:52:47 GMT

مادران و همسران پرورش دهندگان مکتب فاطمی هستند

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۵۳۱۰

مادران و همسران پرورش دهندگان مکتب فاطمی هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، در مراسم بزرگداشت رو زن و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: زندگی حضرت فاطمه (س) سرشار از عشق و ایمان و اعتقاد به، ولی خود بوده است و این آن چیزی است که از این بانوی گرانقدر اسلام در جوهره وجودی هر زنی نهادینه شده است.

وی افزود: آنچه نیاز است تا این خصیصه‌های الهی و نورانی نمایان شود تاسی با این بانوی الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ واحدی خاطر نشان کرد: روز زن و مادر تنها یک روز نیست بلکه یادآوری این مطلب است که اسلام همواره و همه جا مقام بانوان را گرامی داشته است و ارزش بانوان بیش از این‌ها می‌باشد و هر همسر و مادری باید بداند که تربیت نسل جوان و آینده تنها بستگی به آنان دارد و این آموزه‌های مادری است که فرزند را همچون گلی سفالگری شکل می‌دهد و او را به کمال سعادت و خوشبختی می‌رساند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: شما مادران و همسران و خانواده‌ها نه تنها پایه و اساس توان عملیاتی نیروی هوایی ارتش بلکه پرورش دهندگان مکتب فاطمیون می‌باشید.

وی در پایان افزود: ما همواره و در همه جا شما بانوان را مظهر پاکی، صداقت، عشق و فداکاری میدانیم و از خداوند متعال برای شما عزیزان طلب خوشبختی و سعادت می‌کنیم

کد خبر 5407473 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی هوایی ارتش فاطمه زهرا حمید واحدی روسیه همسایه شمالی ایران مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران مسکو سیدابراهیم رئیسی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۲ دولت سیزدهم رئیس جمهور صحن مجلس محمد مخبر علی بهادری جهرمی هیئت دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۵۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد

مردم متدین و شهیدپرور کرمانشاه ظهر جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کردند.

طرح نور توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

گفتنی است، بانوان کرمانشاهی با قرائت بیانیه‌ای در حمایت از طرح نور، بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کردند.

لازم به‌ذکر است، در پایان این اجتماع مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاهی با اهدا شاخه گُل به مأموران نیروی انتظامی حاضر از آنها در راستای تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب قدردانی کردند.

کد خبر 6089154

دیگر خبرها

  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • موافقت اکثر صهیونیست‌ها با استعفای فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می سازد
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود