Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - معروف خسروی گفت: در ادامه تلاش‌های راهداران برای برف‌روبی و بازگشایی راه‌های روستایی شهرستان خلخال، راه ۷ روستای دوردست و صعب‌العبور خلخال نیز بازگشایی شد.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال گفت: در ارتفاعات آق داغ که جزو سردترین مناطق خلخال و مرتفع بوده راه صعب‌العبور روستا‌های سوسهاب و مره‌جین بازگشایی شد و در بخش خورش رستم راه روستایی برندق در یک‌صد کیلومتری مرکز شهرستان خلخال در بخش خورش رستم و راه روستایی منامن در کنار دست رودخانه خروشان قزل اون بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسروی می‌گوید: در بخش شاهرود نیز راه روستایی فرج‌آباد و راه روستایی گندم‌آباد از منطقه سیبله به طرف آخرین روستای خلخال در مرز زنجان با خلخال بازگشایی شد.

به گفته او در روستا‌های بفراجرد و خانقاه بفراجرد به‌علت کولاک مسیر، به‌رغم بازگشایی بیش از ۱۰ بار اکنون تردد از این مسیر ادامه دارد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صعب العبور راه روستایی بازگشایی راه روستایی بارش برف بازگشایی شد راه روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۵۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال آب به اراضی روستای رحیم آباد شهرستان کیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیر کل جهاد کشاورزی استان گفت: طرح تامین و انتقال آب اراضی کشاورزی روستای رحیم آباد با دو ایستگاه پمپاژ در سال ۱۳۸۴ کلنگ زنی شد و باشیوه آبگیری اصلاح گالری و چاهک حریمی، ۵۰ هکتار از اراضی مستثنیات این روستا را تحت پوشش قرار داده است
برزگر افزود: میزان مجوز آب این طرح ۲۵ لیتر بر ثانیه بوده است و خط انتقال آن به میزان ۳ هزار ۱۵۰ متر لوله گذاری فولادی و با دو ایستگاه پمپاژ با اختلاف ارتفاع ۱۸۰ و ۳۰۰ متر از سطح رودخانه رحیم آباد به اجرا درآمده است
وی ادامه داد: این طرح با ه ۳۰ میلیارد ریال هزینه اجرا و زمینه اشتغال مستقیم ۷۰ نفر را مهیا کرد.

دیگر خبرها

  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • انتقال آب به اراضی روستای رحیم آباد شهرستان کیار
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم
  • از تخریب ۵۰ راه روستایی در شهرستان گنبکی تا تاکید بر اجتناب از سفر
  • عملیات بازگشایی راه‌های مواصلاتی زیرکوه آغاز شد
  • سیل موجب انسداد ١٠ راه روستایی در شهرستان بم شد
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب