Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به روند تکمیل تأسیسات در بندر نگین گفت: با افزایش عمق کانال و اسکله زمینه تردد کشتی‌های بالای ۳۰ هزار تن در بندر بوشهر فراهم می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سیاوش ارجمندزاده در جریان بازدید استاندار بوشهر از فعالیت‌های بندر بوشهر با اشاره به اینکه فعالیت بندری رونق یافته است اظهار داشت: در 9 ماه امسال میزان تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 23 درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی جزیره نگین را یکی از ظرفیت‌های مهم بندری در توسعه فعالیت‌ها در تخلیه و بارگیری کالا دانست و تصریح کرد: مجتمع بندری نگین بیش از 500 هکتار مساحت دارد که تاکنون 70 هکتار آن برای ایجاد تأسیسات بندری احصا شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه امکان پهلوگیری کشتی‌ها با تناژ بالای 30 هزار تن در جزیره نگین فراهم است افزود: اکنون عملیات جاده دسترسی، برق‌رسانی، شبکه‌‌های آبرسانی و گازرسانی و دیگر تأسیسات زیربنایی در حال اجرا است.

رئیس سازمان بازرسی: ورود و خروج کالا در بندر بوشهر تسهیل می‌شود/تعیین تکلیف کالاهای رسوبیمیزان تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر 23 درصد افزایش یافت60 هزار تن کالای اساسی در بندر بوشهر تخلیه شد

ارجمندزاده با اشاره به اینکه اکنون کشتی‌های 30 هزار تن در اسکله بندر بوشهر تردد می‌کند خاطر نشان کرد: با افزایش عمق کانال و اسکله زمینه تردد کشتی‌های بالای 30 هزار تن در بندر بوشهر فراهم می‌شود.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بندر بوشهر هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۵۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای اصفهان گرم‌تر می‌شود/ تداوم وزش باد شدید

مینا معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به خروج سامانه بارشی از استان، اظهار داشت: امروز آسمان بیشتر مناطق به صورت صاف تا قسمتی ابری است و گاهی وزش باد به نسبت شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: این شرایط تا روز دوشنبه ادامه دارد و روز دوشنبه مجدد از نیمه غربی استان شرایط افزایش ابر و بارش‌های رگباری را خواهیم داشت.

به گفته کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان، طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه نیز در سطح استان افزایش سرعت وزش باد پیش بینی می‌شود.

معتمدی با بیان اینکه دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت آینده بین یک تا ۲ درجه افزایش دارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۵ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۱ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

به گفته وی، سمیرم و بویین میاندشت با کمینه دمای سه درجه سلسیوس بالای صفر و خور و بیابانک با بیشینه دمای ۳۰ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط استان خواهند بود.

کد خبر 6096434

دیگر خبرها

  • جاده‌ای 2600 ساله که پدر «راه‌آهن» به حساب می‌آید(+عکس)
  • توقیف ۴۴ هزار تُن روغن غیرقابل مصرف‌ در بندر شهید رجایی
  • افزایش ۸۱ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار
  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر
  • واردات میوه های گرمسیری زمینه رشد تجارت خارجی را فراهم می کند
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد
  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند
  • حاکمیت کنونی افغانستان زمینه بازگشت مهاجران از ایران را فراهم کند
  • هوای اصفهان گرم‌تر می‌شود/ تداوم وزش باد شدید