Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری هرمزگان از محل حادثه شکستگی خط لوله میعانات گازی در رودخانه کُل بندرعباس بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - مجتبی قهرمانی در بازدید از محل حادثه شکستگی خط لوله میعانات گازی در رودخانه کُل بندرعباس، اظهار کرد: تلاش ویژه‌ای در جریان است تا خط لوله انتقال میعانات نفتی وصل شود و خللی در تولید ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: در جریان بازدید از محل حادثه و با توجه به گزارش کارشناسان و مسئولان حاضر در محل، برآورد این است که تا ۲۴ ساعت آینده اتصال برقرار شود.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خاطر نشان کرد: ما بر اساس وظیفه قانونی از باب حقوق عامه و احتمال قصور در این زمینه، موضوع را از لحاظ قضایی پیگیری می کنیم.

وی همچنین تصریح کرد: بررسی‌ها به منظور تعیین میزان خسارات وارده و مقصرین احتمالی ادامه دارد و نتیجه این پرونده پس از اعلام نظریه کارشناسی به اطلاع عموم خواهد رسید.

محمدعلی دادور مدیر عامل شرکت ستاره نفت خلیج فارس نیز در جریان این بازدید ضمن تشکر از حضور رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در محل حادثه بیان کرد: خوشبختانه خللی در تولید نفت ستاره خلیج فارس وارد نشده است و در حال انجام اقدامات نهایی هستیم.

وی همچنین گزارشی از اقدامات فنی به منظور رفع مشکل به وجود آمده در جریان انتقال این خط لوله میعانات گازی ارائه کرد.

گفتنی است؛ روز چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰، به دنبال وقوع سیل و ایجاد شکستگی در خط لوله میعانات گازی در بستر رودخانه کُل در حوالی روستای گچین، علاوه بر انتشار بوی شدید گاز در مناطق وسیعی از غرب بندرعباس، بندرخمیر و جزیره قشم، بر اثر انتقال حجمی از میعانات نفتی به همراه گل و لای ناشی از سیلاب به دریا، در آب‌های شمال جزیره قشم آلودگی‌های نفتی ایجاد شد.

 

انتهای پیام /

برچسب ها: هرمزگان مجتبی قهرمانی میعانات گازی بندرعباس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هرمزگان مجتبی قهرمانی میعانات گازی بندرعباس خط لوله میعانات گازی رئیس کل دادگستری محل حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۵۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، سخنگوی شهرداری شیراز گفت: طی حادثه در عملیات لوله گذاری دفع آب‌های سطحی توسط پیمانکار، متاسفانه دو کارگر پیمانکار مربوطه فوت کردند.
رضا جاویدی با بیان اینکه این حادثه پیش از ظهر امروز رخ داده است، افزود: عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در میدان دولت ابتدای بولوار میثم در حال انجام بود که سه کارگر پیمانکار طرف قرارداد شهرداری منطقه ۵ در حین انجام عملیات لوله‌گذاری در پی ریزش جداره مسیر حفاری در هنگام عملیات خاکبرداری دچار حادثه شدند.
او اضافه کرد: با حضور نیرو‌های آتش نشانی یکی از کارگران، زنده از زیر خاک بیرون کشیده شد، اما با وجود عملیات، دو کارگر پیمانکار فوت کردند.
سخنگوی شهرداری افزود: اجساد کارگران فوت شده با نظارت مقام قضایی جهت انتقال به پزشکی قانونی تحویل عوامل مربوط شده است.

دیگر خبرها

  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • مهمترین فاکتورها برای تهیه لوله گازی چیست ؟
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه ایران در جهت فعال شدن بند جریمه در صورت عدم اتصال کامل خط لوله صلح در پاکستان
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس