Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف در پی شایعات منتشر شده با مضمون «اخراج یکی از استادان گروه فلسفه علم» بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

پیرو انتشار شایعه «اخراج یکی از استادان گروه فلسفه علم دانشگاه صنعتی شریف»، روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، بنا به وظیفه‌ای که در جهت شفاف‌سازی فضای رسانه‌ای به‌عهده دارد، اعلام می‌دارد: نامبرده از حدود سه سال پیش در تدریس برخی از دروس با گروه «فلسفه علم» این دانشگاه همکاری داشته و اخیراً متقاضی استخدام به‌عنوان عضو هیئت علمی این دانشگاه بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرآیند استخدام ایشان، بر اساس روند قانونی وزارت علوم، منجر به نتیجه مثبت نگردید.

با بازنگری مجدد نیز تغییری در نتیجه حاصل نشد. لذا، لازم است صراحتاً تبیین شود که نامبرده تاکنون رابطه استخدامی با این دانشگاه نداشته و شایعه اخراج ایشان از دانشگاه صنعتی شریف قویاً تکذیب می‌شود. دانشگاه صنعتی شریف حق خود را برای پیگیری منشأ چنین شایعه‌ای محفوظ می‌دارد.

کد خبر 5407463 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی شریف عضو هیأت علمی اطلاعیه وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان مرکز سنجش آموزش پزشکی آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه های ایران خوابگاه دانشجویی حکم انتصاب آموزش مجازی سازمان سنجش اطلاعیه دانشگاه صنعتی شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۵۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش موسویان به تجمع علیه خودش در دانشگاه امریکایی

سیدحسین موسویان دیپلمات پیشین کشورمان با انتشار پیامی در ایکس از شکست فراخوان بزرگ برای اخراج وی از دانشگاه پرینستون خبر داد.

 موسویان نوشت:

بعد از ۲ ماه تبلیغات وسیع شبکه های فاکس نیوز، ایران-اینترنشنال،صدای آمریکا و…برای شرکت در تظاهرات «فراخوان بزرگ اخراج موسویان از دانشگاه پرینستون»، امروز فقط۳۰-۴۰ نفر در این تجمع شرکت کردند!!!

۲ میلیون ایرانی در امریکا ضد جنگ طلبان هستند.

دیگر خبرها

  • واکنش یک استاد دانشگاه تهران به ادعای وزیر: اخراجم سیاسی بود
  • گردهمایی بزرگ تاریخ علم
  • مجموعه ۹ جلدی بن‌مایه‌های فلسفه دین رونمایی می‌شود
  • وزیر علوم : موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • وزیر علوم: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • وزیر علوم از دلیل اخراج استادان دانشگاه پرده برداشت
  • جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • برخی جو سازی‌ها در زمینه اخراج استادان صحت ندارد
  • موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • واکنش موسویان به تجمع علیه خودش در دانشگاه امریکایی