Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@22:57:30 GMT

حشد شعبی آماده دفاع از عراق در مقابل دشمنان است

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۵۸۶۸

حشد شعبی آماده دفاع از عراق در مقابل دشمنان است

به گزارش خبرگزاری مهر، «فالح الفیاض» رئیس هیئت حشد شعبی عراق گفت: حشد شعبی به یک قدرت فوق العاده در عرصه مقابله با تروریسم تبدیل شده است.

پایگاه اطلاع رسانی حشد شعبی به نقل از فالح الفیاض ادامه داد: حشد شعبی در زمینه مبارزه علیه تروریسم تجربیات زیادی اندوخته و قادر است از عراق در مقابل هر دشمنی دفاع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الفیاض که با یک شبکه تلویزیونی محلی مصاحبه می‌کرد، تصریح کرد: در عرصه تحولات عراق پس از سال ۲۰۱۴، یک نیروی تخصصی جدید در زمینه مبارزه با تروریسم به اسم حشد شعبی ایجاد شد. حشد شعبی با زمان آغاز به کار خیلی تفاوت دارد و به یک قدرت خلاق و باکیفیت تبدیل شده است.

رئیس حشد شعبی با تأکید بر اینکه عراق بعد از حشد شعبی با عراق قبل از آن یکی نیست، تصریح کرد: حشد شعبی پشتوانه عراقی‌ها برای مقابله با روزهای سیاه است و در مقابل هر دشمنی از عراق دفاع و محافظت خواهد کرد.

کد خبر 5407452

منبع: مهر

کلیدواژه: فالح الفیاض حشد شعبی عراق گروهک تروریستی داعش عراق اوکراین ایالات متحده امریکا روسیه عربستان سعودی سوریه جنگ 2015 یمن آنتونی بلینکن مسکو رژیم صهیونیستی داعش امارات متحده عربی واشنگتن لبنان حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۵۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحدی: هنوز چیزی تمام نشده/ آماده فینال سوم می‌شویم

ستاره جوان تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: از برد در بازی دوم فینال خوشحالیم اما هنوز چیزی تمام نشده است.

به گزارش ایسنا، سینا واحدی بعد از برد مقابل الریاضی لبنان در بازی دوم فینال سوپر لیگ غرب آسیا توضیح داد: حریفی که امروز با آنها بازی کردیم از نظر هزینه و امکانات خیلی جلوتر از ما هستند. آن‌ها پنج بازیکن خارجی داشتند و ما فقط یک خارجی داشتیم.

ملی‌پوش و ستاره جوان تیم بسکتبال شهرداری گرگان ادامه داد: به خاطر باخت بد در لبنان مهم بود که این بازی را مقابل هواداران عزیز خود با برد پشت سر بگذاریم و از این جهت خوشحالم و به کادر فنی تبریک می‌گویم. از هواداران خودمان نیز بسیار تشکر می‌کنم که از تیم حمایت کردند و خدا را شکر شرمنده آن‌ها نشدیم.

گارد تیم شهرداری گرگان درباره علاقه خود برای بازی مقابل الریاضی در فینال سوپر لیگ غرب آسیا نیز گفت: سال قبل ما به این تیم باختیم و از این رو برای ما و خودم ارزشمند بود که این تیم را با تیم شهرداری گرگان ببریم. البته هنوز چیزی تمام نشده و ما کاملا خوشحال نیستیم، تمام تمرکز خودمان را برای بازی بعد در لبنان میگذاریم.

او با اشاره نبود یار خارجی دوم در ترکیب شهرداری گرگان نیز اظهار کرد: امیدوارم با جذب بازیکن خارجی دوم تیم خودمان را برای بازی‌های بعد تقویت کنیم. از ویل چری تشکر می‌کنم که در دفاع و حمله با تمام وجود بازی کرد و یک انرژی خوبی به تمام بازیکنان داد.

واحدی در پایان گفت: بسیار مهم بود که این بازی را ببریم و از این جهت خوشحالم. از الان برای بازی سوم در لبنان آماده می‌شویم تا بهترین نتیجه را بگیریم و این هواداران پر شور خود را خوشحال کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • واحدی: هنوز چیزی تمام نشده/ آماده فینال سوم می‌شویم
  • ژابی آلونسو: شکست فصل گذشته مقابل رم دردناک بود؛ از آن بازی درس گرفتیم
  • بمباران شمال عراق از سوی ترکیه
  • نقد ادعای زیباکلام درباره آغازگر جنگ با مستندات تاریخی / روایت نماینده وقت عراق در سازمان ملل از آماده‌باش صدام برای آغاز جنگ علیه ایران
  • نقش حماسی بانوان در دفاع مطهر بی بدیل است
  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس در عراق
  • دشمنی به نام سردار آزمون | موضع رسمی در خصوص جلوگیری از بازی کردن ستاره ایرانی
  • موضع رسمی لورکوزن درباره دشمنی به نام سردار آزمون
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)