Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – بنزما هفته چندان خوبی را پشت سر نگذاشته و در جریان دیدار شب گذشته مقابل الچه نیز مجبور شد در دقیقه ۵۸ به‌علت مصدومیت از زمین بازی بیرون برود.

او در نیمه اول هم پشت یک ضربه پنالتی اعلام شده به سود رئال مادرید قرار گرفت و نتوانست آن را وارد دروازه حریف کند.

پس از پایان این بازی به او اطلاع داده شد که خانه‌اش هم بار دیگر هدف حمله سارقان قرار گرفته تا ناکامی او در این هفته تکمیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خبری که در این خصوص منتشر شده آمده که سارقان موفق شدند از طریق حیاط جلوی منزل وارد شده و راهشان را به داخل خانه که خالی بوده نیز پیدا کنند.

بنزما پیش از این نیز زمانی که در میدان حضور داشت و مشغول بازی برای رئال مادرید بود با هجوم سارقان به منزلش مواجه شده بود و این اتفاق حالا برای دومین بار رخ می‌دهد.

اولین باری که این مهاجم فرانسوی با حمله سارقان به منزلش روبه‌رو شد در فوریه ۲۰۱۹ بود که او به‌همراه سایر بازیکنان رئال به مصاف بارسلونا رفته بود.

گفته می‌شود هنوز مشخص نیست که آیا سارقان موفق شدند وسایل ارزشمندی را با خود از خانه این بازیکن خارج کنند یا خیر.

حمله سارقان به منزل بازیکنانی که به‌همراه تیم‌هایشان در زمین بازی حضور دارند در سال‌های اخیر به‌شدت رایج شده و اتفاقات بدی را نیز رقم زده است. به‌طور مثال این اتفاق هفته گذشته برای ویکتور لیندلوف، مدافع یونایتد، در حالی رخ داد که همسر و دو فرزند کوچکش در منزل حضور داشتند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رئال مادرید رئال مادرید کریم بنزما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۵۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌های بایرن از بازی برگشت در برنابئو می‌ترسند!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی‌اش برابر رئال مادرید به میدان رفت و به تساوی 2-2 برابر این تیم رضایت داد تا کار سختی را در بازی برگشت در پیش داشته باشد.

این تیم فرصت خوبی داشت که بتواند در این بازی مهم و سرنوشت ساز به عنوان تیم پیروز از زمین خارج شود اما اشتباه مدافعان بایرن باعث شد که بازیکنان رئال مادرید بهترین استفاده را از فرصتی که داشتند ببرند و بازی را به تساوی بکشانند و منتظر رویارویی با حریف در خانه باشند.

کاراگر پس از پایان این دیدار درباره شرایط بازی برگشت به CBS Sports گفت:«من فکر می‌کنم که این نتیجه از نظر روانی ضربه بسیار سنگینی به بازیکنان بایرن می‌زند. این احساس هراسی است که همیشه درباره رئال مادرید وجود دارد. بازی کردن در سانتیاگو برنابئو...»

بازی برگشت این دو تیم چهارشنبه شب هفته آینده در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد تا تکلیف تیم صعود کننده به بازی فینال که باید روبروی یکی از دو تیم پاری سن ژرمن یا دورتموند به میدان برود مشخص شود.

دیگر خبرها

  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • هری کین: بازی در خانه رئال مادرید دشوار است اما ما به خودمان ایمان داریم
  • ستاره‌های بایرن از بازی برگشت در برنابئو می‌ترسند!
  • خشم هواداران الاتحاد از بنزما و گایاردو
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین‌شهر
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!