Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@21:36:23 GMT

قراردادهای باشگاه نفت‌مسجدسلیمان قانونی است؟

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۵۹۲۳

قراردادهای باشگاه نفت‌مسجدسلیمان قانونی است؟

ایسنا/خوزستان رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران طی نامه‌ای خطاب به مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران خواستار تعیین تکلیف مالکیتی و مدیریتی مؤسسه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان شد. نفت

در حالی که چند روز پیش قرارداد محمود فکری توسط ابوذر شجاعی سرپرست سابق باشگاه نفت مسجدسلیمان به امضا رسید اما نامه اخیر سازمان لیگ به مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، این قرارداد و حتی قرارداد با بازیکنان و مربیان قبلی نفت در دو فصل اخیر را به چالش کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، در نامه رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران آمده است:

"با سلام، احتراماً حسب مکاتبه مورخ ۲/۱۱/۱۴۰۰ رئیس محترم هیات مدیره و عضو هیات مؤسس «مؤسسه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان» و همچنین ابلاغ اظهارنامه دادگستری استان خوزستان با توجه به انتقال ۹۹ درصد سهام این مؤسسه به مناطق نفت‌خیز جنوب و یک درصد سهم به جناب آقای عطاءالله بهادری بیرگانی و نظر به این‌که در حال حاضر بر اساس آخرین آگهی روزنامه رسمی مشارالیه عضو هیات مؤسس و رئیس هیات مدیره و جناب آقای مهران نصیریان‌دوست، مدیرعامل مؤسسه مذکور می‌باشند لذا ثبت هر گونه قرارداد ورزشکاران، عوامل تیم، مربیان و سایر موارد حقوقی و اداری صرفاً با امضای نامبردگان معتبر و این سازمان از پذیرش امضاء افراد غیرمجاز خودداری و مسئولیت تبعات سوء اجتماعی و حقوقی آن به عهده متولیان مربوطه می‌باشد.

شایان ذکر است، مستند به ماده ۲۲ اساسنامه مذکور، هر گونه برکناری، استعفا و یا تغییرات مدیریتی در ارکان مؤسسه صرفاً از اختیارات مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران می‌باشد."

در حالی اکنون سازمان لیگ خواستار تعیین تکلیف مالکیتی و مدیریتی باشگاه نفت مسجدسلیمان شده است که پس از کناره‌گیری مهران نصیریان‌دوست و اعضای هیات‌مدیره در پایان لیگ نوزدهم، در دو فصل اخیر اخیر ابوذر شجاعی و محمد نظری در چند مرحله به ترتیب به عنوان سرپرست باشگاه و مدیرعامل مشغول به فعالیت شدند اما گویا هیچ کدام به تایید فدراسیون نرسیده بودند.

همچنین در ابتدای فصل بیستم و بیست و یکم، تشکیل تیم‌ نفت به دلیل نامشخص بودن بحث مدیریتی باشگاه در هاله‌ای از ابهام بود که با نظر و پادرمیانی مسئولان شهری و مدیران نفت، این تیم در لیگ برتر حضور پیدا کرد که در ابتدای هر دو فصل نیز اعضای هیات‌مدیره سابق یعنی ابوذر شجاعی و پیمان مولایی با همراهی ارکان باشگاه اقدام به بستن تیم داشتند. اخیرا نیز در حالی هدایت یزدی به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه معرفی شده است که این تغییر هم برای فدراسیون قابل تایید نیست و همچنان نصیریان‌دوست را به عنوان مدیرعامل به رسمیت می‌شناسد.

حالا جای سوال است وقتی سازمان لیگ نفرات فعلی این باشگاه را به رسمیت نمی‌شناسد قرارداد محمود فکری و بازیکنان این تیم چگونه به امضا رسیده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تيم فوتبال نفت مسجد سلیمان نفت مسجدسلیمان سازمان لیگ هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۵۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: با کاشت ۸۵ هزار پیاز لاله در ضلع شمالی بوستان ملت و برگزاری جشنواره لاله دربیش از هزار مترمربع مساحت این فضا با استقبال و بازدید حداکثری زائران و مجاوران در مشهد روبه رو شد.

حسین مختاری افزود: ۱۵ هزار پیاز لاله  هم در باغ گل‌ها کاشته شد و این فضا نیز با استقبال گسترده‌ای روبه رو شد.

وی گفت: با توجه به استقبال از این جشنواره در نظر است در سال‌های آتی این جشنواره با توسعه و اقدامات بیشتری انجام شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد با هدف ارتقاء هر چه بیشتر جشنواره‌های لاله مشهد از سه باغ گل‌های لاله در تهران و جشنواره‌های  آسارا،   چمران و باغ ایرانی در ونک بازدید کرد.

دیگر خبرها

  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد
  • بیش از ۹۵ درصد قراردادهای کار موقت هستند
  • تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه اصفهان
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • عدم امنیت شغلی جامعه کارگری با قراردادهای شرکتی و کوتاه مدت
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد