Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سفر تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه به روسیه اگرچه به منظور حضور در مسابقات بین المللی این کشور و کمپ تمرینی مسکو انجام شد اما همچنان برای فدراسیون ایران چالش و دغدغه به همراه دارد چرا که به خاطر مبتلا شدن اعضای این تیم به کرونا و طولانی تر شدن اقامت شان، پای مسائل مالی به میان آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی پوشان شمشیربازی اسلحه اپه و سرمربی آنها پس از اتمام مسابقات بین المللی روسیه و پیش از ورود به کمپ تمرینی مسکو به خاطر ابتلا به کرونا وارد قرنطینه شدند. این در حالی است که حضور در مسابقات و کمپ مسکو با هزینه کامل فدراسیون انجام شد. فدراسیون ایران به همین منظور هزینه های لازم برای پرداخت ورودیه مسابقات، ترانسپورت، غذا، اقامت و … را در اختیار اعضای تیم اعزامی قرار داده بود. علاوه بر این مبلغی هم در قالب تن خواه به تیم داده شده بود تا در صورت نیاز از آن استفاده شود.

این مبلغ طی روزهای گذشته صرف قرنطینه ملی پوشان و تست PCR که یک روز در میان از آنها گرفته می شود، شده است و همین مسئله آنها را دچار مشکل مالی کرده است چرا که با اتمام منابع مواچه شده اند در حالیکه قرنطینه شان کماکان ادامه دارد و باید مجدد تست کرونا بدهند.

به همین دلیل فدراسیون شمشیربازی ایران مکاتباتی با وزارت امور خارجه و شخصِ دلخوش مدیرکل فرهنگی و سمن های وزارت امورخارجه داشته است تا از طریق سفارت ایران در مسکو مبلغ ۱۵۰۰ دلار در اختیار تیم ایران قرار بگیرد. در مکاتبه انجام شده، تاکید شده که این پول قرضی است و از طرف فدراسیون عودت داده می شود.

مسائل و مشکلات مالی در حالی گریبانگیر اعضای تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه ایران در مسکو شده که برخی از آنها به دنبال منفی شدن تست مجددشان به کشور بازگشته اند. هفته گذشته محمد رضایی و محمدرضا وثوقی و یک شب پیش هم احمد کنعانی مجوز بازگشت به کشور را گرفته و مسکو را ترک کردند.

مهدی فرجی (سرمربی) و محمد رضایی و محمد شجاعی اما کماکان در قرنطینه مسکو به سر می برند. قرار است فردا تست مجددی از آنها گرفته شود که در صورت منفی بودن، مجوز بازگشت آنها برای روز چهارشنبه صادر می شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: روسیه قرنطینه روسیه شمشیر بازی قرنطینه ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۶۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال

فدراسیون بوکس ایران، از لوگوی رسمی و جدید خود رونمایی کرد.

به گزارش ایسنا، پس از برگزاری نشست‌های کارشناسی و ارائه طرح‌های مختلف از سوی کارشناسان و طراحان، لوگوی فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران پس از ۳۵ سال تغییر کرد.

با تایید "سیدروح‌الله حسینی"، رئیس فدراسیون بوکس ایران، از این پس طرح جدید به عنوان لوگوی رسمی فدراسیون بوکس شناخته می شود و در مکاتبات، کارها و برنامه‌های رسمی فدراسیون از آن استفاده خواهد شد.

لوگوی قدیمی فدراسیون بوکس

لوگوی جدید فدراسیون بوکس

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • دوربرگردان دردسرساز در شهر رشت
  • ویدئو| تظاهرات از دانشگاه‌ها به خیابان‌ها کشیده شد
  • نویدکیا: بازی مقابل صنعت نفت می‌تواند برای ما دردسرساز شود
  • مسکو از جنگ ایران و اسرائیل چه بهره‌ای برد؟ روسیه تمام تخم‌مرغ‌هایش را در سبد ایران نمی‌گذارد
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات
  • (عکس) تغییر رسمی لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال
  • تغییر لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال + عکس
  • تغییر لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال
  • حذف فتوحی و باهر از جدول مقدماتی شمشیربازی گرندپری سئول