Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

این هواپیما از آفریقای جنوبی پرواز کرده و در فرودگاه "شیپخول" آمستردام بر زمین نشسته بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مسافران قاچاق هواپیماها معمولا به‌خاطر سرما و کمبود اکسیژن در ارتفاع زیاد، جان سالم به در نمی‌برند.

خبرگزاری فرانسه به نقل از سخنگوی پلیس نظامی هلند می‌گوید: این مرد که در قسمت چرخ‌های جلو هواپیما زنده یافت شده، به بیمارستان منتقل شده و حال عمومی‌اش مساعد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شگفت‌آور است که او هنوز زنده است.

پلیس هلند ملیت و سن این فرد را اعلام نکرده است.

پروازهای  ژوهانسبورگ-آمستردام حدود ۱۱ ساعت طول می‌کشد و هواپیماهای باربری معمولا یک توقف نیز در نایروبی، پایتخت کنیا دارند.

به گزارش نشریه ایندیپندنت، بنا به گزارش‌های هوانوردی، تنها پرواز "کارگولوکس" از ژوهانسبورگ به مقصد فرودگاه شیپخول، یک توقف در نایروبی داشته اما معلوم نیست فرد مذکور در آفریقای جنوبی وارد هواپیما شده یا در کنیا.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: هلند هواپیمای باربری آمستردام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۶۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: استقلال ملاثانی ۰ - 0 سپاهان

به گزارش ورزش‌سه ، سپاهان و استقلال ملاثانی از نظر ساختار، امکانات، شرایط مالی و بازیکنان اصلاً تطابقی با هم ندارند. سپاهان ساختارمندترین باشگاه فوتبال ایران به شمار می‌رود و در مقابل یکی از بی‌ساختارترین باشگاه‌های لیگ دسته اول قرار گرفته که طی سال‌های اخیر همواره با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کرده است.

با این حال این مسابقه می‌تواند برای سپاهان با توجه به تاکتیک‌های تدافعی تیم حریف بسیار سخت و نفسگیر باشد. این را هم فراموش نکنیم که در جام حذفی تیم‌های کوچکتر همواره انگیزه بالایی دارند و باید دید در این مسابقه وقتی سود پایان به صدا در میاد چه تیمی برنده خواهد بود.

جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
استقلال ملاثانی - سپاهان؛ ورزشگاه فولاد آرنا 
داور: هادی علی‌نیافر
کمک‌ها: امید افخمی، کورش صامی فر و میثم عباسی ناظر: مختار مهدوی

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو، امیدنورافکن، محمدکریمی، علی اصغر اعرابی، رضا شکاری، کاوه رضایی

ترکیب استقلال ملاثانی: علی کردانی، امید صیدالی، احسان علوان‌زاده، رضا آنتیک، دانیال مومنی، علی فاتح، امید خالدی، وحید نامداری، علی حمودی، محمد اهل‌شاخه، میلاد پاک‌پرور

لحظات حساس:

...

دیگر خبرها

  • گزارش زنده: استقلال ملاثانی ۰ - 0 سپاهان
  • گزارش زنده:تراکتور 0 - 0 ذوب آهن
  • گزارش زنده: ملوان ۰-۰ سایپا
  • گزارش زنده: ایران 0 - 0 ازبکستان
  • گزارش زنده: مس رفسنجان-پیکان
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • گزارش زنده: ایران 0 - قرقیزستان 0
  • ایران - قرقیزستان؛ گزارش زنده
  • فن‌پرسی در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری