Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@04:59:29 GMT

پذیرایی شیکی که همایش شما را به یاد ماندنی می‌کند

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۶۱۵۶

پذیرایی شیکی که همایش شما را به یاد ماندنی می‌کند

افرادی که از راه‌های دور و نزدیک به همایش آمده‌اند و برای حضور در آن هزینه کرده‌اند، انتظار پذیرایی شایسته‌ای را از شما خواهند داشت. برگزاری هر رویدادی با شرکت کنندگان زیاد که هر کدام سلیقه‌های مختلفی دارند، پیچیدگی‌های فراوانی دارد. رزرو سالن مناسب، دعوت از اساتید و سخن‌رانان معتبر، مجری، عکاس و فیلمبردار، بازاریابی، هماهنگی با مسئولین اجرایی و پذیرایی از مدعوین، وقت و انرژی زیادی می‌طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عین حال نحوۀ پذیرایی هم بسیار به چشم مهمانان خواهد آمد و معیاری برای قضاوت همایش شما خواهد بود. بنابراین استفاده از پک‌های پذیرایی همایش تک‌نفره که به همین منظور طراحی شده‌اند، می‌تواند گزینۀ هوشمندانه ای برای شما باشد.

هر چقدر که سالن همایش شیک و مجلل بوده و یا سخن‌رانان مجرب باشند، اگر پذیرایی به شکل شایسته‌ و درخوری انجام نشود، همایش شما بازخورد مناسبی نخواهد داشت. یک پذیرایی شیک و درخور با یک پک همایش لاکچری و شیک، شرکت کنندگان را ترغیب خواهد کرد که در مراسم‌های بعدی شما نیز حضور یابند.

در برگزاری یک همایش یا رویداد موفق، جلب رضایت حضار و رسیدگی به آن‌ها بسیار حائز اهمیت است. سالن همایش مناسب، سخن‌رانان شناخته شده و معتبر، نظم در برگزاری و مقالات پربار به همراه یک بسته پذیرایی همایش شیک و جذاب می‌تواند خاطرۀ خوبی از همایش در ذهن مدعوین باقی بگذارد. با توجه به کار‌های گوناگون و پیچیدگی‌های برگزاری یک همایش، پذیرایی از شرکت‌کنندگان امر مهمی است که به هیچ وجه نباید دست کم گرفته شود.

استفاده از پک پذیرایی همایش که شامل انواع خوراکی‌ها است، می‌تواند یک حسن ختام مناسب و دلپسند برای مراسم شما باشد. شرکت‌کنندگان پس از دریافت یک پک همایش شیک و جذاب با احساس رضایت بیشتری سالن را ترک خواهند کرد.

{پک پذیرایی همایش پارک فناوری پردیس}

چه اقلامی داخل پک پذیرایی همایش وجود دارد؟

پک پذیرایی، شیوۀ نوین و جذابی است که همایش شما را متفاوت نشان خواهد داد. در پک پذیرایی همایش، اقلامی مانند میوه، کیک، آبمیوه، تنقلات، انواع نوشیدنی، ساندویچ‌های آماده، آب‌معدنی و غیره را می‌توان قرار داد. استفاده از پک‌های پذیرایی با طراحی زیبا و جذاب، می‌تواند یک ایدۀ خلاقانه برای پذیرایی در مراسم باشد. خوراکی‌های خوشمزه، با نظم و ترتیب داخل یک بسته‌بندی شکیل، برای حضار بسیار چشم‌نواز خواهد بود. گویی که همۀ مهمانان یک کادوی ویژه از شما گرفته باشند! پس از دریافت این پک‌های پذیرایی جذاب، دیگر خستگی بر تن شرکت‌کنندگان نخواهد ماند. همچنین امکان درج لوگو، تصویر، یا عبارت مد نظر میزبان بر روی بسته‌های پذیرایی وجود دارد. یک پک پذیرایی خاص می‌تواند وجه تمایز مراسم شما با دیگر مراسم‌ها باشد که برای افراد دعوت‌شده، بسیار به‌یادماندنی خواهد بود.

پک پذیرایی همایش چه ویژگی‌هایی باید داشته‌باشد؟

در طراحی بسته‌های پذیرای همایش، می‌بایست نهایت زیبایی و ظرافت در نظر گرفته شود. طرح‌های اصیل ایرانی به همراه شعارهای زیست محیطی، تحسین مهمانان را بر خواهد انگیخت. گویی که در همایش شما یک کادوی زیبا هدیه گرفته باشند. این پک‌ها باید مستحکم بوده و هنگام چیدمان و جابجایی تغییر فرم ندهد. سالم ماندن اقلام خوراکی داخل بسته‌های پذیرایی بسیار مهم است. پک‌های مقوایی می‌بایست بهداشتی بوده و نشان سازمان غذا و دارو (سیب سلامت) را دارا باشد. با توجه به تعداد شرکت‌کنندگان و اهمیت مراسم، پکی با ابعاد مناسب انتخاب کنید. بسته‌های پذیرایی معمولاً امکان قرار دادن 3 تا 6 قلم خوراکی را دارند. بسته پذیرایی مقوایی پس از استفاده، قابلیت بازیافت دارد. با انتخاب این بسته‌ها جلوه خاصی به مراسم خود می‌بخشید. همچنین به حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی پلاستیکی نیز کمک خواهید کرد.

{یک نمونه چیدمان پک پذیرایی همایش}

استفاده از پک پذیرایی همایش چه مزیتی دارد؟

استفاده از پک‌های پذیرایی مزایای متعددی دارد که به طور خلاصه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

صرفه جویی در زمان؛
پیشگیری از اسراف و دورریز میوه‌ها و اقلام خوراکی، و در نتیجه کاهش هزینه‌ها؛
عدم نیاز به نیروی انسانی برای پذیرایی (پک‌های پذیرایی را می‌توان به شکل مرتب و جذابی روی میز پذیرایی بچینید)؛
حمل آسان و جلوگیری از آلوده شدن اقلام خوراکی به دلیل بسته‌بندی؛
جلوه بخشیدن به پذیرایی مراسم به دلیل ظاهر و چیدمان خاص بسته‌های پذیرایی؛
جلوگیری از آلودگی محیط زیست در صورت استفاده از پک‌های پذیرایی مقوایی که قابلیت بازگشت‌پذیری سریع به طبیعت را دارند)؛
امکان درج لوگو یا عبارت متناسب با مراسم بر روی بسته‌های پذیرایی؛

{پک پذیرایی همایش موسسه غلامه دهخدا}

در چه مراسم‌هایی می‌توان از پک پذیرایی همایش استفاده نمود؟

پک همایش را می‌توان در انواع رویدادها، گردهمایی‌‌ها و کنفرانس‌ها استفاده نمود. جشن‌های شرکتی پایان سال، جلسات تودیع و معارفه، سمینارهای آموزشی، جلسات نقد و بررسی، اعیاد مناسبتی، جلسات اداری و غیره رویدادهایی هستند که استفاده از پک پذیرایی همایش در آن‌ها می‌تواند برای حضار جالب توجه و جذاب باشد.

چه سازمان‌ها و نهادهایی از پک پذیرایی همایش استفاده کرده‌اند؟

شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ و معتبری همچون: همراه اول، پارک فناوری پردیس، گروه مپنا، سازمان صدا و سیما، وزارت نیرو، نهاد علمی و فناوری ریاست جمهموری، سازمان نظام مهندسی، فناپ زیرساخت، ایپکو، کشتیرانی، کرمان موتور، بانک آینده و پاسارگاد، سازه گستر سایپا، بیمارستان رازی و میلاد و سایر مجموعه‌های صنعتی و دانشگاهی و مالی دیگر، برای پذیرایی از مدعوین از پک همایش استفاده کرده‌اند.

پک پذیرایی مراسم را از کجا تهیه کنیم؟

اهمیت یک پذیرایی شیک در همایش، بر هیچ‌کس پوشیده نیست. بهتر است تهیۀ پکیج پذیرایی را به یک شرکت معتبر و با سابقه بسپارید. مجموعۀ پَکِتو که از سال 1396 در زمینۀ ارائۀ بسته‌های پذیرایی آماده فعالیت دارد، انتخاب مناسبی خواهد بود. این مجموعه تا کنون افتخار پذیرایی در صدها مراسم گوناگون را داشته‌ است. برای ارتباط با مجموعۀ پکتو میتوانید به صفحه پک همایش پکتو مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 02177357788 تماس بگیرید.

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز بسته های پذیرایی استفاده از پک شرکت کنندگان همایش شما بسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۶۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور صد‌ها شرکت تولیدی و دانش بنیان در همایش ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ امیرحسن زرنانی با بیان اینکه امسال محور اصلی همایش بین المللی و بیست و یکمین همایش کشوری ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی، نقش آزمایشگاه‌ها در نظام سلامت است، گفت: درهمایش امسال که از ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود، ۲۵ محور علمی وجود دارد و ۴۵ کارگاه آموزشی برگزار خواهد شد.
دبیر علمی پانزدهمین همایش بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی افزود: مطالب علمی در کارگاه‌ها براساس نیازسنجی‌ها ارائه می‌شود و پیش بینی می‌شود ۸ هزار نفر از همایش امسال بازدید کنند و ۳۵۰۰ نفر تاکنون در بخش علمی ثبت نام کرده اند که نسبت به پارسال افزایش مخاطب شاهد هستیم.

آزمایشگاه‌ها پایگاه اصلی نظام سلامت هستند

امیرحسن زرنانی درباره نقش شرکت‌های دانش بنیان حاضر در این همایش درباره افزایش سطح علمی مخاطبان و شرکت‌های مخاطب همایش گفت: هرچه دستگاه‌ها دقیق‌تر عمل کنند می‌توانند در تشخیص بهتر موثر باشند؛ نقش شرکت‌های تولیدی کیت‌های آزمایشگاهی و تولید کیت‌های استانداد در ارائه خدمات آزمایشگاهی مهم است وقتی تشخیص درست و سریع اتفاق بیافتد، تشخیص پزشک نیز صحیح و به نفع بیمار خواهد بود.

دبیرعلمی پانزدهمین همایش بین المللی و بیست و یکمین همایش کشوری ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران درباره اینکه با وجود بیش از ۵ هزار آزمایشگاه در سطح کشور، نقش آزمایشگاه‌ها در نظام سلامت به چه صورت است، افزود: آزمایشگاه‌ها مهم‌ترین پایه سلامت در کشور هستند و به عنوان عوامل کمک کننده درتشخیص بیماری‌های بالینی به شمار می‌آیند؛ پزشک با توجه به علائم بالینی بیمار، ممکن است دچار تردید شود که آزمایشگاه‌ها می‌توانند این موارد را برطرف کنند.

زرنانی گفت: آزمایشگاه‌ها درنظام سلامت نقش پایه و محوری دارند در سطوح پزشکی مانند تشخیص بیماری‌های عفونی، انگلی، سرطان، خودایمنی و متابولیک، آزمایشگاه‌ها کمک کننده هستند.

دبیرعلمی پانزدهمین همایش بین المللی و بیست و یکمین همایش کشوری ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران گفت: بالین خوب یعنی تشخیص خوب و تشخیص خوب یعنی استفاده از تجهیزات یک آزمایشگاه خوب لذا آزمایشگاه‌ها پایگاه اصلی نظام سلامت هستند.

فعالیت ۴۰ هزار نفر در ۶ هزار آزمایشگاه کشور


همچنین غلامرضا حمزه لو دبیر اجرایی پانزدهمین همایش بین المللی و بیست و یکمین همایش کشوری ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران گفت: امسال سعی کردیم با توجه به مشکلات و مسائل روز آزمایشگاهی و پیشرفت‌های فن آوری، نیاز‌های روز همکاران خدمت رسان در درمان را برآورده و با فن آوری و مسایل جدید آزمایشگاه‌ها آشنا کنیم.

دبیر اجرایی پانزدهمین همایش بین المللی افزود: در صورتی که به نقش و جایگاه آزمایشگاه در نظام سلامت پرداخته شود بسیاری از برنامه‌های اجرایی در سطح ملی با کمک آزمایشگاه‌های علمی صورت می‌گیرد و همکاران با داده‌های این آزمایشگاه‌ها در مراکز درمانی گروه مراقبت را هدایت می‌کنند از این رو برگزاری اینگونه همایش‌ها با اهمیت است.

دیگر خبرها

  • ساخت سالن پذیرایی خیرساز ویژه زوج های جوان در گراش
  • برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • حضور صد‌ها شرکت تولیدی و دانش بنیان در همایش ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • جایزه نوبل ایرانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • (ویدئو) پذیرایی عجیب از مشتریان مانند حیوانات در یک رستوران لاکچری!
  • ارایه تسهیلات ارزان به شرکت‌های دانش بنیان صادرات محور
  • ارسال ارزان و سریع بار با شرکت پست بین‌المللی اسپیدکس