Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز -  محمدمهدی گفت: بارش برف و باران شدید از حدود ۱۰ روز پیش منجر به مسدود شدن پنج مسیر دسترسی به روستا‌های دزفول شده بود و ریزش کوه و بارش برف مسیر‌های احمدفداله، دره کاید و لیوس را مسدود کرده بود که با تلاش نیرو‌های راهداری در این مدت چهار مسیر باز شدند.

به گفته رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دزفول  مسیر احمدفداله علاوه بر برف، به دلیل واژگونی یک دستگاه نیسان مسدود شده بود که با کمک، همکاری و همیاری نیرو‌های هلال احمر و منابع طبیعی شهرستان و همکاران این اداره، بازگشایی و تردد اهالی امکان پذیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارندگی اخیر منجر به طغیان رودخانه ماهوربرنجی و بسته شدن مسیر روستا‌های ماهوربرنجی علیا و سفلی، میدان، کارنج و علی عرب از توابع بخش سردشت دزفول نیز شده بود که با تلاش دستگاه‌های ذیربط مسیر‌ها بازگشایی شدند.

بارش برف و باران همچنین مسیر دسترسی زمینی به روستای مودو آرپناه دزفول را نیز مسدود کرده و امکان انتقال آذوقه برای اهالی این روستا وجود ندارد.

انتقال آذوقه برای اهالی روستای مودوآرپناه نیازمند پرواز بالگرد است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آبرسانی روستایی تنش آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۶۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، خبرگزاری صدا و سیما به دنبال درخواست مردم به این روستا رفت و شنونده مسائل و مشکلات آنان شد.

موضوعی که انجام بسیاری از خدمات اینترنتی را برای مردم این روستا مشکل کرده است. 

تامین زیرساخت ها وپوشش اینترنت در روستاها، علاوه برافزایش رفاه اجتماعی، بهره مندی روستائیان از امکانات فناورانه یکسان را هم فراهم می کند.

دسترسی آسان به اینترنت درحالی به عنوان یکی ازنیازهای اساسی مردم به شمار می‌رود که این روزها تعدادی از روستاهای مهاباد از جمله حمزه آباد از این نعمت بی نصیب هستند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری
  • راه ۱۵ روستا در بم بازگشایی شد
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان