Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-27@22:23:23 GMT

آخرین اخبار از آتش سوزی مسافرخانه در میدان راه آهن / یک فوتی 20 نجات‌یافته و چند مصدوم

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۶۲۴۳

آخرین اخبار از آتش سوزی مسافرخانه در میدان راه آهن / یک فوتی 20 نجات‌یافته و چند مصدوم

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ یک مسافرخانه در حوالی میدان راه‌آهن دچار آتش‌سوزی گسترده شده و تعدادی زیادی از مسافران در آن محبوس شده‌اند.

ساعت 8:55 صبح امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان اقامتی ـ تجمعی، در خیابان شوش غربی، نزدیک میدان راه‌آهن به سامانه 125 آتش‌نشانی تهران اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان پنج ایستگاه آتش‌نشانی به همراه چندین دستگاه نردبان هیدرولیکی، خودروی حامل تجهیزات تنفسی و تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محل حادثه یک مسافرخانه (یک طبقه همفک و دو طبقه روی همکف)، بود که به گفته مالکان 50 تا 60 اتاق داشت؛ در طبقه بالایی آن حدود 10 تا 15 اتاق شعله‌ور شده و آتش به سقف‌های شیروانی بالایی نیز سرایت کرده بود.

آتش از پنجره‌ها به بیرون می‌زد و حدود 30 نفر در مسافرخانه حضور داشتند. بر اثر شدت دود و آتش، دیواره‌ها، راه‌پله‌ها و سقف‌ها تخریب شده اما آتش‌نشانان عملیات را آغاز کرده و موفق شدند آتش را تحت کنترل خود درآورند.

بیش از 20 نفر توسط آتش‌نشانان با استفاده از نردبان هیدرولیکی و از طریق راه‌پله‌ها به سلامت به خارج از ساختمان انتقال یافتند.

به گفته سید جلال ملکی؛ سخنگوی آتش‌نشانی تهران، این حادثه تاکنون یک فوتی (مردی حدوداً 50 ساله) داشته، یک نفر با سوختگی شدید از دل شعله‌های آتش خارج و سه تا چهار نفر نیز دچار دودگرفتگی شده‌اند.

آتش تقریباً خاموش شده و نیروها مشغول لکه‌گیری و ایمن‌سازی محل حادثه هستند.

در حال تکمیل...

کد خبر: 1126975 برچسب‌ها اخبار روز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اخبار روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۶۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد

حمید رضا عابدی  گفت: در ۷۲ ساعت گذشته و از زمان وقوع حادثه سیلاب در شهر زاهدان، در تماس‌های مکرر شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و تقاضای کمک مبنی بر گرفتار شدن در سیلاب، ناجیان آتش نشانی زاهدان در بیش ۳۴۴ مورد حادثه به کمک شهروندان شتافتند.

وی عنوان کرد: همزمان با بروز سیلاب ۷۲ ساعت گذشته و آمادگی سازمان آتش نشانی زاهدان با توجه به برگزاری جلسات بحران و تاکیدات شهردار، آتش نشانان زاهدان به صورت فعال در کنار مردم در فرآیند امدادرسانی حضور داشتند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان با بیان اینکه عمده اقدامات انجام شده از سوی آتش نشانان در شهر مربوط به تخلیه آب از منازل و معابر بود، گفت: آتش نشانان با تمامی امکانات موجود به کمک این افراد رفتند و همچنان نیز در حال بازدید ایمنی از برخی از منازل در معرض آب در سطح شهر زاهدان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • ۵ مصدوم در سه حادثه ترافیکی در قزوین