Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیات اجرایی کمیته ملی المپیک سه شنبه جلسه مهمی را در پیش دارد تا در مورد برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک تصمیم گیری کند.

به گزارش ایسنا، اولین جلسه ستاد برگزاری انتخابات کمیته المپیک روز گذشته برگزار شد و نتیجه این جلسه که در مورد آیین نامه بوده را به اعضای هیات اجرایی می دهند.   هیات اجرایی کمیته ملی المپیک نیز قرار است فردا جلسه مهمی را در مورد تعیین تکلیف انتخابات برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیین نامه انتخاباتی مهمترین بحث جلسه است.

با اینکه رییس کمیته المپیک بارها گفته است انتخابات باید به موقع ۱۷ اسفند برگزار می شود اما به نظر می رسد برخی اعضای هیات اجرایی به دنبال تعویق انتخابات هستند.

گفته می شود برخی از اعضا که  فدراسیون ندارند و امکان حضور در انتخابات هم برایشان فراهم نیست، برای تعویق انتخابات از تبصره ۲ ماده ۶ اساسنامه استفاده می کنند که در آن عنوان شده آیین نحوه برگزاری انتخابات باید به تصویب کمیته بین المللی المپیک و مجمع برسد.

این نقد به هیات اجرایی وارد است که وقتی خودشان اساسنامه را تصویب کرده اند چرا زودتر از این به این بند نپرداخته اند و اکنون رسیدگی به آن را برای دقیقه ۹۰ گذاشته اند؟

 البته رییس کمیته ملی المپیک در مصاحبه اخیر خود عنوان کرد اگر امکانش باشد آیین نامه سال ۹۲ را اصلاحات کوچکی می دهند و همان را استفاده می کنند که اگر هیات اجرایی موافقت کند می توان آن را مبنای کار قرار داد.

اما نکته این است که اگر  قرار است نفراتی که امکان حضور در مجمع را ندارند و تعدادشان هم کم نیست(مجید شایسته، مجید کیهانی، عبدی افتخاری، علی دادگر،علیرضا رحیمی،  هادی ساعی که او هم فعلا بلاتکلیف است) رای دهند که آیین نامه جدید باید تدوین و آن را به کمیته بین المللی ارسال کنند ، که در این شرایط قطعا انتخابات به تعویق می افتد چرا که طبق اساسنامه ثبت نام از کاندیداها باید از ۱۷ بهمن آغاز شود و در این مدت زمان کم، چگونه می توانند پس از گرفتن تاییده IOC، آن را به تایید مجمع هم برسانند.  

  یکی از ایرادات به کمیته ملی المپیک همیشه این بوده که چرا اعضای هیات اجرایی که دیگر ریاست فدراسیون را برعهده نداشتند در هیات اجرایی ماندگار شده اند که حالا همین افراد به دنبال تعویق انتخابات باشد.

 تعویق انتخابات جز ایجاد حواشی بیشتر برای ورزش چیزی ندارد و این انتظار هست در جلسه فردای هیات اجرایی منافع ملی در نظر گرفته شود.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هیات اجرایی کمیته ملی المپیک كميته ملي المپيك کمیته ملی المپیک تعویق انتخابات هیات اجرایی آیین نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۶۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ علی خطیر برکنار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رسانه رسمی باشگاه استقلال نوشت:

هیات مدیره باشگاه استقلال در مورخه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور اقایان مهدی افضلی رییس ،فرشید سمیعی نایب رییس و مهدی حیدرزاده عضو هیات مدیره تشکیل جلسه داده و تصمیم به اتمام همکاری با علی خطیر (مدیرعامل ) گرفتند

درپایان این جلسه فرشید سمیعی ازسوی هیات مدیره به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال منصوب گردیدند

باشگاه استقلال از زحمات اقای علی خطیر در طول مدت مدیریتشان نهایت تشکر را دارد

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902168

دیگر خبرها

  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک ۲۰۲۴ + عکس
  • انتقاد شدیداللحن فعال اصول‌گرا از پست جدید جمیله علم الهدی در دانشگاه / وای به حال دانشگاهی که بانوی اول عضو هیات جذب اساتیدش باشد
  • مهاجری: وای به حال دانشگاهی که بانوی اول عضو هیات جذب اساتیدش باشد!
  • انتقاد شدیداللحن فعال اصول‌گرا از پست جدید جمیله علم الهدی در دانشگاه
  • رسمی؛ علی خطیر برکنار شد
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی / مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • فصل جدید آبی