Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهدی سعدی روز دوشنبه به رسانه ها افزود: تعویض سوئیچ تلفن ثابت و افزایش پورت ADSL روستاهای  طرود و سطوه شهرستان شاهرود در قالب این طرح اجرایی شد.

وی با اشاره به تحقق این طرح توسعه ای با پنج میلیارد ریال اعتبار افزود: در راستای بهبود کیفیت ارتباطی و نوسازی سوئیچ‌ها و به‌روزرسانی تجهیزات مخابراتی، عملیات برگردان و تعویض سوئیچ تلفن ثابت روستاهای طرود و سطوه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با تعویض این سوئیچ، ظرفیت پورت‌های تلفن ثابت روستای طرود و سطوه به ترتیب به ۶۸۰ و ۳۱۲ پورت و تعداد پورت‌های ADSL این دو روستا به ۲۸۸ و ۱۵۲ پورت ارتقا یافت.

مدیر مخابرات شهرستان شاهرود، هدف از اجرای این طرح را قابلیت وصل خودکار، پایداری بیشتر، خرابی بسیار کم و بهبود کیفیت خدمات مخابراتی و ارتباطی و مهم‌تر از همه افزایش رضایتمندی مشترکان روستایی منطقه اعلام کرد.

برچسب‌ها اینترنت سمنان شاهرود ارتباطات و فناوری اطلاعات ارتباطات توسعه روستایی شرکت مخابرات ایران دکل مخابراتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اینترنت سمنان شاهرود اینترنت سمنان شاهرود ارتباطات و فناوری اطلاعات ارتباطات توسعه روستایی شرکت مخابرات ایران دکل مخابراتی تلفن ثابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۶۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از خسارت سیل با تجهیزات بسیج سازندگی در مختاران

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی هنری عصر جمعه از اقدام به موقع و شجاعانه جهادگران با کمک تجهیزات بسیج سازندگی جهت جلوگیری از خسارات احتمالی سیل در روستای مختاران خبر داد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی افزود: در پی بارندگی‌های شدید و وقوع سیلاب امروز در روستای مختاران، جهادگران با حضور به موقع و استفاده از تجهیزات بسیج سازندگی در روستای مختاران مانع از خسارت‌های سیل شدند.

وی به اقدام شجاعانه جهادگران و راننده لودر در این روستا اشاره کرد و افزود: اقدام به موقع جهادگران در پی سیل که باعث وقوع آبگرفتگی دشت و روستای مختاران شده بود از آب گرفتگی کامل روستا جلوگیری کرد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی به هشدار هواشناسی اشاره کرد و گفت: جهادگران با اقدام مدبرانه، شجاعانه و به موقع، با کمک تجهیزات بسیج سازندگی با اصلاح مسیر و هدایت سیل به خارج روستا از یک بحران بزرگ جلوگیری کردند.

هنری عنوان کرد: با توجه به حضور به موقع لودر بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) و راننده در نزدیکی محل سیل روستای مختاران با هماهنگی فرمانداری و سپاه شهرستان سربیشه اقدام به موقع جهت جلوگیری از ورود سیلاب به منازل مردم روستا صورت گرفت.

هنری افزود: در پی وقوع سیلاب در روستای مختاران حدود ۱۰ واحد مسکونی که در مجاورت جاده آسفالت قرار داشت دچار آبگرفتگی شده است.


وی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت روستای مختاران عادی می‌باشد، بیان کرد: واحدهای مسکونی نیاز به تعمیر و مرمت دارد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی عنوان کرد: بیش از ۲۰ جهادگر روستای مختاران در حال خدمت رسانی هستند به مردم بوده و هستند.


هنری خاطرنشان کرد: از شب گذشته کلیه ماشین آلات بسیج سازندگی در حالت آماده باش هستند که در صورت وقوع سیل و هرگونه حادثه احتمالی به کمک مردم بشتابند.

در برخی از نقاط شهرستان نهبندان نیز شاهد وقوع سیلاب بودیم که جهادگران این منطقه نیز مانند همیشه پای کار آمده و به مردم خدمات رسانی کردند.

کد خبر 6095891

دیگر خبرها

  • ثبت بیشترین بارندگی در روستای تاش شاهرود
  • جلوگیری از خسارت سیل با تجهیزات بسیج سازندگی در مختاران
  • ممنوعیت تیک‌تاک به «شکاف اینترنت» سرعت می‌بخشد
  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • ژاپن بر روی اینترنت نسل۶، ۵۰۰برابر سریع‌تر از نسل۵ کار می‌کند!
  • پوشش اینترنت در ۳ روستای گردشگرپذیر سرولایت افزایش یافت
  • خیز ژاپن برای اینترنت نسل ۶، ۵۰۰ برابر سریع‌تر از نسل ۵!
  • افزایش پوشش اینترنت نسل چهارم در سرولایت نیشابور 
  • امکان تماس تصویری بدون اینترنت (ViLTE) فراهم شد (جزئیات)
  • آخرین وضعیت سرعت و قطعی اینترنت در اپراتورهای مختلف