Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - روانبخش دیهیم در نشست ساماندهی نانوایی های گچساران گفت: نانوایی های شهرستان ملزم به عرضه نان با کیفیت به مردم هستند و دستگاه های متولی به منظور بهبود وضعیت موجود در نانوایی ها نظارت جدی داشته باشند.

او گفت: ۱۰۴ نانوایی در سطح این شهرستان وجود دارد که ماهانه بیش از ۲۳ هزار کیسه آرد بین آن ها توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیهیم گفت: جهاد کشاورزی متولی نظارت بر نانوایی های این شهرستان می باشد می بایست اصناف همکاری لازم را با آن ها داشته باشد.

فرماندار گچساران با بیان اینکه بهبود کمی و کیفی پخت نان انتظار مردم است گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا بازرسی و نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و کیفیت نان افزایش می‌یابد.

دیهیم گفت: رعایت نکردن وزن استاندارد نان از سوی نانوایی ها موجب نارضایتی مصرف کنندگان  در این شهرستان شده است.

او با اشاره به اهمیت ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان نان در گچساران، گفت: نظارت مستمر بر واحدهای عرضه کننده نان یکی از بهترین راهکارها برای افزایش کیفیت این کالای اساسی در شهرستان است. 

دیهیم گفت: عملکرد نانوایی ها با دقت رصد ، کنترل می شود  و در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از جمله عرضه نان بی کیفیت  وخام فروشی  برخورد قانونی خواهد شد.

او با بیان اینکه نظارت بر فعالیت نانوایی ها باید اثربخش باشد گفت: مردم از کیفیت پایین نان برخی  از نانوایی های این شهرستان گلایه دارند.

فرماندار گچساران گفت: برای رعایت حقوق مردم باید نظارت بر کیفیت نان این واحدها تقویت و در بحث های بازرسی ها ورود جدی صورت گیرد.

شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد نانوایی ها ویروس کرونا نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۶۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راکبین موتورهای توقیفی ملزم به شرکت در کلاس‌های آموزشی هستند

ایسنا/هرمزگان رییس پلیس راهور کیش یکی از راه‌های تقویت فرهنگ ترافیک و کاهش حوادث توسط راکبین موتورهای شارژی در کیش را ارتقاء دانش افراد در حوزه فرهنگ ترافیک عنوان کرد.

سرهنگ مهدی توانگر امروز (هشتم اردیبهشت ماه) با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران افزود : راکبین کلیه موتورهای شارژی توقیفی ملزم به شرکت در کلاس‌های آموزشی در ساعت ۸ صبح روزهای پنجشنبه در سینما لبخند هستند.

وی افزود: برابر تماس‌های مکرر مردمی با سامانه ۱۲۰ و اهمیت حفظ برند فرهنگ ترافیک کیش، موتورهای شارژی فاقد پلاک، موتور راکبین فاقد کلاه ایمنی و دارای تخلفات ترافیکی توقیف خواهند شد.

رئیس پلیس راهور کیش تاکید کرد: با احترام به حقوق دیگران، رعایت قوانین فردی و اجتماعی برای حفظ آرامش و امنیت اجتماعی در جزیره کیش تلاش کنیم به نحوی که شاهد برخورد و توقیف با هیچ دستگاه موتور شارژی نباشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آپشن جدید خودروهای آمریکا
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند
  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • نحوه نظارت بر صحت نتایج آزمایش‌ها در آزمایشگاه‌های پزشکی
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • راکبین موتورهای توقیفی ملزم به شرکت در کلاس‌های آموزشی هستند
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است