Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئال مادرید در دیداری که می توانست بدون دردسر خاصی سه امتیاز را از آن خودش کند، مقابل الچه فرصت سوزی کرد. 
به گزارش آریا، رئال مادرید و الچه به مصاف هم رفتند و در دیداری که رئال مادرید بارها فرصت داشت پیروزی را از آن خودش کند، بی دقتی های زیادی از سوی مهاجمان این تیم دیده شد و در نهایت این هافبک ها و مدافعان بودند که جلوی شکست خانگی ایستادند؛ مادریدی ها مقابل تیم زهردار الچه به تساوی رسیدند و فرصت افزایش اختلاف با سویا را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئال مادرید 0-1 الچه؛ لوکاس بویه (42): فیدل چاوز از سمت چپ یک فرار عالی انجام داد، سانتر دقیق او در نقطه کور خط دفاعی رئال مادرید روی سر بویه نشست و او دروازه کورتوا را به راحتی باز کرد.
رئال مادرید 0-2 الچه؛ پره میا (76): بویه این بار در قامت پاسور ظاهر شد و با یک پاس عالی پره میا را پشت دفاع رئال مادرید صاحب توپ کرد و این بازیکن با یک ضربه عالی کار را تمام کرد. 
رئال مادرید 1-2 الچه؛ لوکا مودریچ (82): برخورد توپ به دست مدافعان الچه و اعلام پنالتی برای رئال مادرید؛ این بار مودریچ پشت توپ قرار گرفت و اختلاف را به یک کاهش داد.
رئال مادرید 2-2 الچه؛ ادر میلیتائو (2+90): رئال مادرید با حرکت و سانتر وینیسیوس از چپ و ضربه سر ادر میلیتائو سرانجام از شکست خانگی گریخت. 

- آلاوز در استادیوم مندیزوروتزا از بارسلونا میزبانی کرد. مقاومت میزبان نوزدهم جدولی مقابل بارسلونا دقایق زیادی ادامه داشت اما فشار بارسلونا بالاخره در لحظات پایانی نتیجه داد و فرنکی دی یونگ گل سه امتیازی را برای بلوگرانا به ثمر رساند. از هفته بیست و دوم لالیگای اسپانیا، آلاوز پایین جدولی میزبان بارسلونا بود. بارسلونا در این دیدار تلاش زیادی برای گلزنی کرد و در نهایت ثمره آن را در دقیقه 87 با گل فرنکی وی یونگ به دست آورد. به این ترتیب بارسلونا پس از مسابقه ناکامی طعم برد را چشید. پیروزی قبلی بارسلونا مقابل مایورکا به دست آمده بود که با گلزنی لوک دی یونگ همراه بود و دی یونگ دیگر تیم ژاوی را برنده کرد و به رده پنجم جدول رساند.
آلاوز 0-1 بارسلونا؛ فرنکی دی یونگ: پاس فوق العاده آلبا پشت مدافعین حریف به فران تورس رسید تا او با یک پاس در عرض سر ضرب دی یونگ را در مقابل دروازه قرار دهد. ضربه بغل پای آرام دی یونگ به گوشه دروازه پاچکو رفت.

- زور میلان و یوونتوس به یکدیگر نرسید تا تساوی رقم خورده دو تیم را ناراضی به خانه بفرستد؛ نتیجه این دیدار بیش از همه اینتر را خوشحال کرد. نیمه اول بازی میلان و یوونتوس سریع دنبال شد اما هر دو تیم موقعیت‌های گلزنی نصفه و نیمه‌ای خلق کردند. خوان کوادرادو از یوونتوس و رافائل لیائو از میلان، فرصت‌های خوبی برای باز کردن دروازه حریف داشتند اما موفق نشدند تا نیمه اول بازی میلان و یوونتوس، بدون گل تمام شود. بازی بسیار خوب ساندرو تونالی در میانه میدان و مصدومیت زلاتان ابراهیموویچ حوالی دقیقه 30 و ورود ژیرو به زمین از نکات مهم نیمه اول بود. نیمه دوم بازی، غیر از ضربه سر ژیرو و شوت از راه دور لیائو که به سادگی در دستان شزنی جای گرفتند، موقعیت خاصی نداشت تا این بازی با نتیجه 0-0 پایان یابد.
نتیجه این مسابقه، برای میلان و یوونتوس راضی کننده نبود. روسونری نتوانست اختلاف امتیازی‌اش با اینتر صدرنشین را کاهش دهد و یوونتوس بازهم در تقابل با چهار تیم بالای جدول از کسب پیروزی باز ماند. این دیدار بیش از همه اینتری‌ها را خوشحال کرد زیرا میلان نتوانست به این تیم نزدیک‌تر شود و یوونتوس هم نتوانست با ورود به جمع چهار تیم بالای جدول به یک تهدید بالقوه برای اسکودتو تبدیل شود. 

- شیرهای لندن طی کمتر از 20 روز، برای سومین بار مقابل اسپرز برنده از زمین خارج شدند. چلسی با پیروزی در یکی از دربی‌های لندن مقابل تاتنهام، جایگاه خود در رده سوم جدول را مستحکم‌تر کرد. شاگردان توماس توخل در اکثر دقایق این مسابقه تیم برتر زمین بودند و همان طور که خود آنتونیو کونته قبلا گفته بود، تاتنهام توان دیکته کردن بازی خود بر قهرمان اروپا را نداشت. بدون شک حکیم زیاش الهام بخش تیمش در این مسابقه بود و علاوه بر گل زیبایی که زد، در حملات تیمش نقش موثری داشت. بدین ترتیب شاگردان توخل با روحیه خوبی عازم مسابقات ملی می‌شوند. ضمنا این اولین باخت لیگ برتری کونته به عنوان سرمربی تاتنهام محسوب می‌شود. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رئال بارسلونا لالیگا یوونتوس رئال مادرید دی یونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۶۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب والنسیا مقابل بارسلونا، جوان‌ترین ترکیب یک تیم در لالیگا طی حداقل 20 سال اخیر

والنسیا با ترکیب جوان خود به دنبال بازگشت به روزهای خوش گذشته است.

دیدار بارسلونا و والنسیا در هفته 33 لالیگا 2023/24 با برتری 4-2 شاگردان ژاوی به پایان رسید. والنسیا تحت هدایت روبن باراخا با جوان ترین ترکیب ممکن مقابل بارسلونا به میدان رفت.

به نقل از اوپتا؛ میانگین سنی ترکیب 11 نفره والنسیا در شروع بازی مقابل بارسلونا فقط 22 سال و 198 روز بود. این جوان ترین ترکیبی است که یک تیم در لالیگا حداقل طی 20 سال اخیر به زمین می فرستد. والنسیا با 47 امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار دارد و در فاصله 5 هفته تا پایان رقابت ها در جستجوی سهمیه لیگ اروپا یا حداقل لیگ کنفرانس اروپا است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • خط و نشان لواندوفسکی: شاید آقای گل شدم
  • ترکیب والنسیا مقابل بارسلونا، جوان‌ترین ترکیب یک تیم در لالیگا طی حداقل 20 سال اخیر
  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • ژاوی: سرشار از قدرت و انرژی هستم؛ هدف بارسلونا نایب‌قهرمانی لالیگا است
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!