Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفدراسیون فوتبال آسیا به طور رسمی میزبان مسابقات جام ملت‌های زنان آسیا ۲۰۲۲ را از این رقابت‌ها کنار گذاشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از لغو بازی‌ دو تیم چین تایپه و هند در گروه A مسابقات جام ملت‌های زنان آسیا 2022 که قرار بود روز گذشته (یکشنبه) در ورزشگاه دی‌وایل پاتیل واقع در مومبای هند برگزار شود، تیم هند طبق ماده 4.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1 قوانین ویژه قابل اعمال در مسابقات AFC در طول همه‌گیری کووید-19، از مسابقات کنار گذاشته شد.

طبق ماده 6.5.5 مقررات مسابقات، همه دیدارهای هند در این تورنمت لغو و باطل تلقی می‌شود. برای جلوگیری از ایجاد هرگونه تردید، کلیه امتیازات و گل‌های بازی‌هایی که هند در آن شرکت داشته، مطابق با ماده 7.3 آیین‌نامه مسابقات، در هنگام تعیین رده‌بندی نهایی این گروه در نظر گرفته نخواهد شد.

علاوه بر این، براساس ماده 7.4 آیین‌نامه مسابقات، محاسبه بهترین تیم‌های رتبه سوم گروه‌ها در بین تمامی گروه‌ها باید با روشی که در پیوست دوی راهنمای عملیات مسابقات AFC تعیین شده است، تعیین شود. در این راستا حالا تنها سه تیم چین، چین تایپه و ایران در گروه A این مسابقات حضور خواهند داشت.

برای جلوگیری از هرگونه اختلاف احتمالی در مقایسه نهایی بین تمامی تیم‌های سوم، نتایج بازی‌های گروه B و C بین تیم‌های اول، دوم و سوم در برابر تیم‌های چهارم محاسبه نمی‌شود.

جام ملت‌های فوتبال بانوان آسیا| شکست سنگین ایران مقابل چین

به این ترتیب تیم ملی زنان کشورمان که در بازی اولش مقابل هندِ میزبان یک امتیاز گرفته بود، حالا با توجه به کنار گذاشته شدن هند، در جدول گروه A بدون امتیاز در قعر جدول جای دارد و بازی با چین تایپه برای شاگردان ایراندوست بسیار حیاتی خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار هند فوتبال بانوان ایران اخبار هند فوتبال بانوان ایران جام ملت چین تایپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۶۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند

مراسم قرعه‌کشی هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا عصر امروز ساعت ۱۶ به وقت محلی در شهر امان پایتخت کشور اردن محل برگزاری این رقابت‌ها برگزار شد و بر اساس آن تیم پسران جوان ایران در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد.
 
۱۳ تیم در این دوره از مسابقات حضور دارند که در ۳ گروه ۳ تیمی و یک گروه ۴ تیمی قرعه‌کشی شدند.
 
قرعه‌کشی کامل این مسابقات به این شرح است:

گروه A: بحرین - عربستان - هنگ کنگ

گروه B: کویت - ایران - چین

گروه C: اردن - هند - عمان

گروه D: ژاپن - کره‌جنوبی - چین تایپه -  قطر
 
هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا انتخابی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۵ قرار است ۲۶ تیر تا ۶ مرداد سال جاری در اردن برگزار شود.
 
لازم به ذکر است که ابتدا قرار بود رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی عربستان سعودی برگزار شود که پس از انصراف این کشور با تصمیم کنفدراسیون آسیا میزبانی این دوره از رقابت ها، به کشور اردن سپرده شد.
 
تیم هندبال جوانان کشورمان با هدایت شریف مومن مصری در حال آماده‌سازی برای حضور قدرتمند در این دوره از رقابت‌هاست.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان
  • تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • قرعه‌کشی آسیا: ایران همگروه کویت و چین
  • تیم هندبال جوانان ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • پینگ‌پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف عالمیان در جدول اصلی
  • پینگ پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف نوشاد عالمیان در جدول اصلی شد
  • حریفان ایران در والیبال چلنج کاپ زنان مشخص شدند
  • حریفان ایران در چلنج کاپ والیبال زنان مشخص شدند