Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@03:41:59 GMT

درخشش جوان بویراحمدی در قلب ایران

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۶۷۱۱

درخشش جوان بویراحمدی در قلب ایران

جوان کهگیلویه و بویراحمدی فاتح مسابقات قهرمان کشوری در رشته کیک بوکسینگ یوشیتا صاحب کمرند طلای این دوره مسابقات به میزبانی تهران شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛محمد حسین طاهرپور گنجه ای توانست با اقتدار کامل بر حریفان خود پیروز و کمربند طلای این دور از مسابقات را تصاحب کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از مسابقات که به طور رسمی و زیر نظرهیت رزمی کشور برگزار گردید ، رزمی کارانی از سراسر کشور حضور داشتند که سهم استان کهگیلویه بویراحمد یک مقام اول و قهرمانی توسط محمد حسین طاهرپور و دو مدال نقره توسط علی حسن پور و نادر قدمیان بود.

این مسابقات از تاریخ ٢٩ دی تا یکم بهمن در تهران برگزار گریدید ،  محمد حسین طاهرپور ابتدا حریفی از سمنان و در دور بعد حریفی از مازندران و در فینال حریف تهرانی را قبل از پایان وقت قانونی مسابقه ناک اوت کرد.

لازم به توضیح است محمد حسین طاهرپور چندین بار موفقیت های کشوری در کارنامه خود داشته است . 

طاهرپور از سن ١٠ سالگی ورزش رزمی را زیر نظر استاد سجاد حیدرپور در باشگاه شیرهای جوان یاسوج شروع کرده و اکنون ١٦ سال سن دارد و دراین دوره مسابقات در رده سنی جوانان ایران با اقتدار کامل موفق به دریافت حکم قهرمان کشوری فدراسیون ورزش های رزمی وکمربند طلا ی این دوره مسابقات شد .

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا ایران ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۶۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی با حضور سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی در سالن اجتماعات کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در این مجمع سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک نیز حضور دارد.

حجت جوانمردی، رضا شهرانی، سیدمجتبی شیرزادی، سید عباس‌ هاشمی‌منش و محمد نوحی به عنوان کاندیدا معرفی شده بودند که با انصراف حجت جوانمردی، رضا شهرانی و محمد نوحی، رقابت بین سید مجتبی شیرزادی و سیدعباس هاشمی‌منش ادامه پیدا کرد.

در پایان رای گیری از اعضای مجمع؛ سیدعباس هاشمی‌منش با کسب ۳۶ رای از از مجموع ۴۸ رای اعضای مجمع، به عنوان رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی انتخاب شد.

کد خبر 6093935

دیگر خبرها

  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • جام حذفی ایران؛ از درخشش کرمانی‌ها تا شکست‌ناپذیری مس رفسنجان
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • استاد دانشگاه کهگیلویه و بویراحمدی نمونه کشوری
  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد